Gå til innhold

Ny komtor/multimedia pc til 6-8000

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å sette sammen en maskin av den nevnte typen. Den vil bli brukt til bilder, video, musikk, surfing og dokumentbehandling. Den kommer ikke til å bli brukt til mer krevende spill enn minesveiper...

Er inneforstått med at jeg ikke kan få en lydløs pc for denne prisen, men jo mer støysvak den er, jo bedre.

Håper å få inn 19" skjerm, trådløs mus (og kanskje tastatur, men det er ikke akkurat viktig), DVD-brenner, 1024MB RAM og en harddisk med grei størrelse. Hovedkort/skjermkort/grafikkort og strømforsyning er blant delene i pcen jeg har null peiling på :-)

EDIT: Kommer til å kjøre ubuntu, så OS trenger ikke tas med i prisen :-)

Endret av Ayabara
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal prøve å sette sammen en maskin av den nevnte typen. Den vil bli brukt til bilder, video, musikk, surfing og dokumentbehandling. Den kommer ikke til å bli brukt til mer krevende spill enn minesveiper... 

Er inneforstått med at jeg ikke kan få en lydløs pc for denne prisen, men jo mer støysvak den er, jo bedre.

Håper å få inn 19" skjerm, trådløs mus (og kanskje tastatur, men det er ikke akkurat viktig), DVD-brenner, 1024MB RAM og en harddisk med grei størrelse. Hovedkort/skjermkort/grafikkort og strømforsyning er blant delene i pcen jeg har null peiling på :-)

EDIT: Kommer til å kjøre ubuntu, så OS trenger ikke tas med i prisen :-)

6670644[/snapback]

Hei

se på denne maskina: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10165

Hvis du trykker på konfigure selv, kan du velge bort winxp og øke hardiskplassen, hvis det er nødvendig. Komplett bygger pcen for deg. Hvis du ønsker å bygge selv, så kan jeg sette opp en annen pc for deg.

Lenke til kommentar

se på denne maskina: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10165

Hvis du trykker på konfigure selv, kan du velge bort winxp og øke hardiskplassen, hvis det er nødvendig. Komplett bygger pcen for deg. Hvis du ønsker å bygge selv, så kan jeg sette opp en annen pc for deg.

6670874[/snapback]

Ser slett ikke verst ut den, og er i riktig prisklasse. Eneste drawback er at det er en del de ikke har på lager :-).

Har du sett noen andre nettbutikker som har hatt tilbud som kan konkurrere med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...