tORAXX Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei hopp alle sammen. Ettersom min nåværende pc har begynt og få litt problemer med og drive world of warcraft helt uten lagg i 40manns raiding er jeg nå ute etter og få fjernet laggen. Utstyret jeg har fra før er da ikke så aller verst, men tror det begynner og gå ut av dato ettersom pcen snart er 2år gammel. Hardware er følgene : AMD64 3700+ San Diego, 1024DDR Corsair BallistiX pc3200, Hiper Type-R 580W, Sapphire Radeon X850XT PCI-E, Sapphire Pure Crossfire Adv.480 PC-A9RD480Adv (hovedkortet), 5s-ata150 disker 250-300gb. Har prøvet ut og formatere pcen, skiftet alt i fra vifter til kjølepasta for og fjerne laggen. Men alle forsøk har mislykket. Så kommer det store spørsmålet : Hva bør jeg ha nytt? Eventuelt oppgradere til? Prisen er igrunn ingen hindring, men grenser er det jo Målet mitt er i bunn og grunn og kjøre WoW på full grafikk på 1280x960 oppløsning uten lagg slik jeg gjorde da spillet kom ut. På forhånd, takk for hjelpen. -Kim Endret 14. august 2006 av tORAXX Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei hopp alle sammen. Ettersom min nåværende pc har begynt og få litt problemer med og drive world of warcraft helt uten lagg i 40manns raiding er jeg nå ute etter og få fjernet laggen. Utstyret jeg har fra før er da ikke så aller verst, men tror det begynner og gå ut av dato ettersom pcen snart er 2år gammel. Hardware er følgene : AMD64 3700+ San Diego, 1024DDR Corsair BallistiX pc3200, Hiper Type-R 580W, Sapphire Radeon X850XT PCI-E, Sapphire Pure Crossfire Adv.480 PC-A9RD480Adv (hovedkortet), 5s-ata150 disker 250-300gb. Har prøvet ut og formatere pcen, skiftet alt i fra vifter til kjølepasta for og fjerne laggen. Men alle forsøk har mislykket. Så kommer det store spørsmålet : Hva bør jeg ha nytt? Eventuelt oppgradere til? Prisen er igrunn ingen hindring, men grenser er det jo Målet mitt er i bunn og grunn og kjøre WoW på full grafikk på 1280x960 oppløsning uten lagg slik jeg gjorde da spillet kom ut. På forhånd, takk for hjelpen. -Kim 6670586[/snapback] Om hk ditt har støtte for fx/x2, ville jeg oppgradert til det + 2 gb dual channel ram. skjermkortet ser ut til å takle det meste fortsatt. Endret 14. august 2006 av dmdb Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 og du trenger ikke å stappe gaming-pc full av disker vel, sparer på strøm=stabilt system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå