356speedster Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Mulig jeg oppfatter dette feil, men når et HK er oppgitt til å støtte følgende ram: # 2 DDR DIMM's maks:1.0GB PC2100/PC1600 non-ECC DDR SDRAM memory Så blir jeg litt forvirret! Finnes det noe som heter DDR SDRAM? eller betyr dette at kortet støtter både DDR-RAM og SDRAM? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 DDR-ram = DDR SD-ram Det er en jungel av forkortelser på forkortelser der ute :wink: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 den korrekte betegnelsen er ddr-sdram, det er ikke noe som heter ddr-ram, det er bare slang... Lenke til kommentar
enry Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 DDR RAM = DDR SDRAM Jeg anbefaler deg å gå til "Guider" i forumet og søke på RAM eller for så vidt minne. Videre finns det i "Guider" en egen del som heter "Ordforklaringer" - der kan du søke på de fleste kjente begreper og ord. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 22:30, skrev blackbrrd:den korrekte betegnelsen er ddr-sdram, det er ikke noe som heter ddr-ram, det er bare slang... Er vel regelrett rigtig det du sier....men: Jeg har hørt om Double data rate ram (DDR-Ram), men jeg har aldri hørt Double Data Rate Synchronus D-Ram(DDR SD-Ram) :smile: Er rett med DDR SD-Ram men jeg bare syns dette er litt merkelig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå