^fmj Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Altså, følgende er problemet. Ønsker at windows skal logge inn direkte, slik at jeg slipper å trykke på "brukernavnet/ikonet" for at windows skal begynne å laste inn innstillinger osv. Windows logger inn på feil administrator-konto. Hvordan får jeg windows til å velge den korrekte kontoen? Det ordnet seg. Hovedkontoen min stod av en eller anneg grunn som "debugger users". Satte den til admin, da logget den inn på den, fremfor den andre admin-kontoen. Endret 14. august 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Altså, følgende er problemet. Ønsker at windows skal logge inn direkte, slik at jeg slipper å trykke på "brukernavnet/ikonet" for at windows skal begynne å laste inn innstillinger osv. Windows logger inn på feil administrator-konto. Hvordan får jeg windows til å velge den korrekte kontoen? 6670415[/snapback] Hvor mange brokerkontoer er det på maskinen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det ordnet seg. Hovedkontoen min stod av en eller anneg grunn som "debugger users". Satte den til admin, da logget den inn på den, fremfor den andre admin-kontoen. 6670415[/snapback] Trådstarteren vil ha tråden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg