Catkin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Familie . Du kan jo lage en kjedebedrift om du skjønner hva jeg mener. Men å være faren til halve fylket må jo koste flesk =/ . Men du blir garantert husket for det. Dog ikke i samme stil som Casanova. Endret 2. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Legg ut nakenbilder av deg selv på nettet, og du blir garantert kjent igjen på gata Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Legg ut nakenbilder av deg selv på nettet, og du blir garantert kjent igjen på gata Jøssda. "Skriv et innlegg på et forum, så blir du garantert en kjempeberømt forfatter." Endret 3. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 *Gifte deg med en kjendis*Drepe en kjendis *Oppdage noe som er like genialt som elektrisistet, lyspæren og andre ting folk ikke klarer seg uten. Høømm.. Gifte seg men en kjendis - slit. Drepe en kjendis - slit. Oppdage noe som er like genialt som elektrisistet, lyspæren og andre ting folk ikke klarer seg uten - dobbelt slit. Hva med å gifte seg med kjendisen og etter det drepe han/henne? Hvis ikke det er dobbeltslit så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 bli leiemorder, helst en som gjør jobben bra. da blir du kjent for diverse gjengledere i verden. en dag er du plutselig i yakuza som assasinator Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 bli leiemorder, helst en som gjør jobben bra. da blir du kjent for diverse gjengledere i verden. en dag er du plutselig i yakuza som assasinator Berømt morder? Høres ut som en kjempeidé ... Lenke til kommentar
someOen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan har det seg at dere regner det å bli berømt gjennom drap er "uten slit"? Gå for youtube. Funker. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan har det seg at dere regner det å bli berømt gjennom drap er "uten slit"? Gå for youtube. Funker. I fem minutter. Jeg tror nok ikke barnebarna mine vil huske deg fordi du lagde noen filmer på youtube for 50 år siden Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Redd en kjendis i Hollywood fra å bli drept av et fallende piano fra 13. etasje. Det har hvertfall jeg planer om å gjøre... Endret 3. januar 2008 av andi_c Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Får man fem minutter i rampelyset gjennom youtube er nok det mer enn de fleste kan håpe på. Av over 6 milliarder mennesker som lever i dag kan du jo tenke deg hvor mange som folk flest har hørt om i 2100. Skal man virkelig bli husket må man nok gjøre noe STORT som feks Mandela, Hitler og Clinton. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville flyttet til Kenya og fikset det kaoset som foregår der nå. Å være en berømt opprører må jo være den beste måten å være kjendis på. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Heller ikke å drepe noen, jeg husker ikke mange drapsmenn annet enn f.eks hitler. Da er du dårlig oppdatert, jeg kan navn + info på omtrent 10 seriemordere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kjøp tonnevis med liter av en eller annen type brus. få langt rart hår, rå latter og en ekstremt harry jakke. voila. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Stå på toppen av en bygning i sentrum. Knytt et tau rundt magen og fest den andre enden på taket. Surr Pianostreng rundt halsen og fest den andre enden på taket. Lim hendene fast til hodet. Hopp. Du vil bli hengende etter et tau midt i sentrum, med hodet i hendene og blodet sprutende ned på forbiasserende. Noen forstår sikkert hvor denne ideen er hentet fra "/B/est advice on the internet" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kle deg i en farge for hver dag og gå rundt å saml flasker Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kjøp tonnevis med liter av en eller annen type brus.få langt rart hår, rå latter og en ekstremt harry jakke. voila. :!: Made my day Men for å bli husket langt fremover i tiden er nok det å starte en religion det enkleste Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Gjenoppta produksjonen av Ford Sierra og stopp produksjonen av Mondeo så hadde du blitt verdenskjent i vår bygd i alle fall. Om det er verdt det får du finne ut av selv. EDIT: Leif Endret 4. januar 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Heller ikke å drepe noen, jeg husker ikke mange drapsmenn annet enn f.eks hitler. Da er du dårlig oppdatert, jeg kan navn + info på omtrent 10 seriemordere Ja for det er kjempenormalt å gå rundt å huske på navn + info på serimordere. Det er liksom de "kjendisene" man vil vite alt om. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kjøp tonnevis med liter av en eller annen type brus.få langt rart hår, rå latter og en ekstremt harry jakke. voila. First Price Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Puppepop kan ikke være særlig slitsomt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå