Gå til innhold

Hvordan bli berømt uten slit?


Rocket

Anbefalte innlegg

Hei

 

sitter her og tenker litt for meg selv jeg...

 

alle sammen har vel en hemmelig drøm om å bli berømt\husket i historien for noe, men for at man skal oppnå dette, så må man som regel enten må være genial, sinnsykt god i sport, supermodell-pen, eller utrolig heldig for å bli husket i all evighet...

 

så for oss som ikke er så geniale\pene\sportslige av oss eller heldige, og i tillegg ikke har særlig lyst å gjøre veldig mye for å bli husket gjennom historien; hvordan kan vi bli kjente?

 

altså, jeg vil bli husket gjennom verdenshistorien på linje med geniale\atleter\modeller\anton duck, uten å måtte gjøre noe særlig for det, som plastisk kirurgi, trening, pugging, jobbing etc....

 

hvordan er det mulig for en normalt utseende, rimelig uheldig latsabb å bli skrevet ned, uten å måtte ty til ekstreme ting som å bli massemorder etc... :)

 

noen som har noen gode ideèr?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kast kake på politiker... prøve å ta over verdens slik som hitler...gjennoppta jack the ripper eller sweeney todd...nakenstunt... ta kjendis som gissel...bygg et hus av cd plater....saksøk microsoft for ALT de har å eier, vinner du blir du berømt :p... det handler vel egentli bare om å gjøre noe ikke så mange andre har gjort før deg ;)

Lenke til kommentar

joa, masse gode forslag her :p

drepe noen tror jeg ikke er så aktuelt..gifte meg med en kongelig blir nok litt mer komplisert enn det høres ut som...ærlig talt, så er det bare ei som er noenlunde brukbar, og hun er svensk! + jeg er glad i dama mi ^^

 

drite seg loddrett ut høres jo gøy ut, men hvordan i alle dager driter man seg så kraftig ut at man blir HUSKET?

 

kan jo seff ta no aylar-greier... gjøre noe fcuked up, så plutselig snu helt og bli en skikkelig samfunnsstøtte....men da må jeg først få meg sillikonpupper....og fjerne dem...hm ... høres dyrt ut, noen som har et godt forslag til hvordan jeg kan drite meg ut, OG tjene penger på det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...