Lyral Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Mine innlegg Har begynt å frapse bosskillsene til guilden jeg er med i, så denne guiden var grei EDIT; Haha, sorry for et evig langt bump Endret 21. mars 2008 av Shit Bag Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du bare lurer på noe Noen som vet om det går og linke opp vent audio på dette? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jada det er fint mulig. Det er jo bare å legge til audioklippet fra ventrilo oppå filmen n[r du redigerer. Hvordan du recorder VT har jeg aldri gjort men du kan jo prøve det her: http://www.hostventrilo.com/faq/article.php?id=024 Endret 30. juli 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
rodstrupe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trenger serial number til sony vegas 6.0. Noen som har? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, men du kan kjøpe det her. Vegas Movie Studio, som du truleg kjem langt med, koster forøvrig ein brøkdel av Vegas Pro. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du bare lurer på noe Noen som vet om det går og linke opp vent audio på dette? Setter du opp fraps til å recorde audio, såvel som video. Så vil den ta opp all lyd som er på pc-en din, inkludert ventrilo. Det du kan gjøre er å ta av all lyd i spillet du recorder video fra, eller i det minste ta vekk noen av lydene som musikk og ambient. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jeg driver å loader en movie nå, ganske lang, ca 35 min. Men det tar evigheter å laste den opp, tok quality på 68, men det står at de er ca 5 timer igjen før den er lasta opp. Noen som vet om jeg kan gjøre noe for å forminske den? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg driver å loader en movie nå, ganske lang, ca 35 min. Men det tar evigheter å laste den opp, tok quality på 68, men det står at de er ca 5 timer igjen før den er lasta opp. Noen som vet om jeg kan gjøre noe for å forminske den? Det der sa meg ingenting. Hvor laster du opp? Hvor tok du quality på 68? Hvilke komprimeringsmetode brukte du? Hvor stor er din ferdig komprimerte fil? Hvilke codec har du brukt på video? Hvilke codec har du brukt på audio? Hva er innholdet i filmen? Hva er oppløsningen på filmen? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 *bump* Endelig skaffet meg fraps men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på klippene, den er ganske bra men ikke så bra som jeg ha den. kjører 1600x1200 i wow alt på høyt men tar off shadow når jeg filmer. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 *bump* Endelig skaffet meg fraps men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på klippene, den er ganske bra men ikke så bra som jeg ha den. kjører 1600x1200 i wow alt på høyt men tar off shadow når jeg filmer. Legg ut en frame av den videoen som du får da. Det kan du gjøre i virtualdub, et eller annet sted under "file". Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du bare lurer på noe Noen som vet om det går og linke opp vent audio på dette? Setter du opp fraps til å recorde audio, såvel som video. Så vil den ta opp all lyd som er på pc-en din, inkludert ventrilo. Det du kan gjøre er å ta av all lyd i spillet du recorder video fra, eller i det minste ta vekk noen av lydene som musikk og ambient. Må bare nevne dette. Vet ikke om det gjelder ventrilo, men skjedde ihvertfall på TeamSpeak. Den tar jo opp all lyd som er på pc-en din, men når man prater på TS hører man jo ikke seg selv, så derfor ble en video i guilden vår litt rar. RL sin prating (RL som filmet) kom ikke med, kun det vi svarte. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 *bump* Endelig skaffet meg fraps men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på klippene, den er ganske bra men ikke så bra som jeg ha den. kjører 1600x1200 i wow alt på høyt men tar off shadow når jeg filmer. For høy oppløsning, fraps setter seg ned til 6**x noe , står på førstesiden. Derfor kvaliteten blir dårlig. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 *bump* Endelig skaffet meg fraps men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på klippene, den er ganske bra men ikke så bra som jeg ha den. kjører 1600x1200 i wow alt på høyt men tar off shadow når jeg filmer. For høy oppløsning, fraps setter seg ned til 6**x noe , står på førstesiden. Derfor kvaliteten blir dårlig. Bare hvis man har single core cpu, eller har på "half-size" tingen i fraps instillingene. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hm, isåfall beklager jeg og Grendel burde vel legge til det på førsteposten. En viktig detalj når du recorder med Fraps er oppløsningen. Kjør WoW i 1152 x 864. Grunnen til dette er at med en høyere oppløsning vil Fraps automatisk sette oppløsningen til 640 x 480 på klippene den tar opp, noe som gir en mer kornete kvalitet. Det finnes enda ikke en versjon av Fraps som kan ta opp høyere, rett og slett siden det ville blitt overført for mye data inn på disken. Står ingenting om half-size, og grendel bruker jo selv full size. Men nå har jeg faktisk aldri prøvd Fraps, eller lest noe annet om det så skal ikke si noe sikkert isåfall. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Half-size / full-size ligger under movies tabben i Fraps. Kanskje du bare skal vise oss et av bildene... Litt vanskelig å hjelpe deg uten å få noe mer informasjon. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Virker som om du misforstår litt nå, er ikke jeg som har problemet. Tenker på han som hadde det, han kjørte jo sikkert full-size, og da blir jo den oppløsningen for stor, og satt ned i klippene? Om jeg ikke har misforstått noe. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men det at programmet setter ned oppløsningen av seg selv, er et gammel problem som bare var aktuelt når man hadde single-cpu. Men jeg regner med du har dualcore eller mer? Da gjør ikke fraps noe downsizing av seg selv. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg lurer på noe sikkert åpenbart men hvis man kjører med den oppløsningen og i fullsjerm, vil det ha noe effekt på filmen? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har basic skillz i machinima laging på Adobe After effect CS4. noen som trenger en film eller lyst å lage no sammen er det bare å sende melding ^^ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Link noe du har laget da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå