snoemann Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Høres fryktelig morsomt ut jalejale Da har ihvertfall folkene tatt initiativ til å bli skremt selv og da bør de tåle å få seg en "trøkk" Til andre innlegg over, så må jeg si at jeg tar _sterk avstand_ fra den videoen av den ungen som blir skremt. Enig med password i denne saken... Men det blei fryktelig OT, er kanskje slik det blir når vi venter på noe festlig Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Ble det ikke noe av dette opplegget, eller? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Faen! Øverste bilde på side 4 var skummelt! Og jeg som må ned trappen når jeg skal legge meg. Jaja. Mandig som jeg er så skal jeg nok klare meg. En kammerat av meg hadde noe "musikk" for en tid tilbake, skumle greier. Hvis jeg husker riktig så var det masse rare lyder som skrik og klining i metall som hørtes ut som det kom langt bortefra. Skummelt å høre på i skogen tenker jeg. Anyway, gleder meg til resultatet. Alltid morsomt å skremme folk. Dog ikke så morsomt å bli skremt. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Det er morsomt etterpå man får en følelse av at man virkelig lever Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] Skulle ha knekt nakken hans!! Dæven så dårlig gjort! Synst så synd på ungen!! 6755170[/snapback] Yeah right, 91gutt knekkt nakken på en 25-30 år gammel mann! 6755640[/snapback] Men det hadde en 90-gutt klart? De er jo mye større og sterkere Genial film 6755723[/snapback] Hva enkelte får seg til å si. Filmen er det dummeste jeg har sett. Å se opp til slike ting er patetisk. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Noe fremgang i prosjektet egentlig? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Han ble vel skremt så jævlig at de drepte han, så nå sitter hele gjengen bak murene tipper jeg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Arranger eit surprise party! Bare ikkje med ballongar, men blod og monster og slikt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 I denne tråden skal jeg holde dere oppdatert med video av det hele og flerfoldige bilder. 6670206[/snapback] Så langt er det veldig "Oppdrag misslykket" syntes jeg. Hvor er filmene? Hvor er bildene? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Må vite hva som skjer... nuh! Lurte morsjan når jeg var 5-6 år, vi bor høyt oppe i blokk. Jeg åpna vinduet på soverommet, brølte wææææææææææ, gjømte meg bak skapet. Ikke så lurt kanskje.... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Må vite hva som skjer... nuh! Lurte morsjan når jeg var 5-6 år, vi bor høyt oppe i blokk. Jeg åpna vinduet på soverommet, brølte wææææææææææ, gjømte meg bak skapet. Ikke så lurt kanskje.... 6932074[/snapback] :!: Det har du kanskje rett i. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Høres moro ut, men jeg regner med at du enda ikke har skremt han? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Bruk øyene deres! Herre ... Det hele vil utføres i neste måned med tanke på at vi enda har en del forberedelser og latskap å få unna. 6744107[/snapback] Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Bruk øyene deres! Herre ... Det hele vil utføres i neste måned med tanke på at vi enda har en del forberedelser og latskap å få unna. 6744107[/snapback] 6932342[/snapback] Veel, vi nærmer oss slutten da Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Kan fort gå gæli. Søstra mi stilte seg uttafor badet, og mørkla gangen, så når jeg åpna døra så var det eneste lyset lyset fra badet som skinte rett på den styggeste maska jeg noensinne hadde sett. *PAW* sa det og søster mistet en tann. :O Lå på gulvet i en halvtime å leita etter tanna for jeg fikk så dårlig samvittighet ^^ Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Kan fort gå gæli. Søstra mi stilte seg uttafor badet, og mørkla gangen, så når jeg åpna døra så var det eneste lyset lyset fra badet som skinte rett på den styggeste maska jeg noensinne hadde sett. *PAW* sa det og søster mistet en tann. :O Lå på gulvet i en halvtime å leita etter tanna for jeg fikk så dårlig samvittighet ^^ 6932513[/snapback] SLO du henne loool :!: Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Å skremme noen kan være veldig farlig.. både for personen som blir skremt og for de som skremmer... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Bruk øyene deres! Herre ... Det hele vil utføres i neste måned med tanke på at vi enda har en del forberedelser og latskap å få unna. 6744107[/snapback] 6932342[/snapback] Veel, vi nærmer oss slutten da 6932485[/snapback] Sant nok. Kanskje ble det for vasnkelig å filme og ta bilder slik som det var planlagt. Kanskje hele greien ble avblåst. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Kan fort gå gæli. Søstra mi stilte seg uttafor badet, og mørkla gangen, så når jeg åpna døra så var det eneste lyset lyset fra badet som skinte rett på den styggeste maska jeg noensinne hadde sett. *PAW* sa det og søster mistet en tann. :O Lå på gulvet i en halvtime å leita etter tanna for jeg fikk så dårlig samvittighet ^^ 6932513[/snapback] SLO du henne loool :!: 6932548[/snapback] Ja jeg slo henne faktisk, var ren refleks fordi jeg ble så skremt. Siden jeg egentli er snill som et lam så ble jeg overrasket over å få inn et så bra slag på impuls ^^ Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Håper at det skjer noe her! *mine innlegg* - hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå