Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Oppdrag: Skrem en kompis!

Propofol

Anbefalte innlegg

Høres fryktelig morsomt ut jalejale :) Da har ihvertfall folkene tatt initiativ til å bli skremt selv og da bør de tåle å få seg en "trøkk" ;)

Til andre innlegg over, så må jeg si at jeg tar _sterk avstand_ fra den videoen av den ungen som blir skremt. Enig med password i denne saken... Men det blei fryktelig OT, er kanskje slik det blir når vi venter på noe festlig ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Faen! Øverste bilde på side 4 var skummelt! Og jeg som må ned trappen når jeg skal legge meg. Jaja. Mandig som jeg er så skal jeg nok klare meg. tongue.gif

En kammerat av meg hadde noe "musikk" for en tid tilbake, skumle greier. Hvis jeg husker riktig så var det masse rare lyder som skrik og klining i metall som hørtes ut som det kom langt bortefra. Skummelt å høre på i skogen tenker jeg.

Anyway, gleder meg til resultatet. Alltid morsomt å skremme folk. Dog ikke så morsomt å bli skremt. ;)

Lenke til kommentar
Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html

Genial film.

6751999[/snapback]

Skulle ha knekt nakken hans!! Dæven så dårlig gjort! Synst så synd på ungen!! :(

6755170[/snapback]

Yeah right, 91gutt knekkt nakken på en 25-30 år gammel mann! :D

6755640[/snapback]

Men det hadde en 90-gutt klart? De er jo mye større og sterkere :p

Genial film

6755723[/snapback]

Hva enkelte får seg til å si. Filmen er det dummeste jeg har sett. Å se opp til slike ting er patetisk.

Lenke til kommentar

Kan fort gå gæli. Søstra mi stilte seg uttafor badet, og mørkla gangen, så når jeg åpna døra så var det eneste lyset lyset fra badet som skinte rett på den styggeste maska jeg noensinne hadde sett. *PAW* sa det og søster mistet en tann. :O Lå på gulvet i en halvtime å leita etter tanna for jeg fikk så dårlig samvittighet ^^

Lenke til kommentar
Kan fort gå gæli. Søstra mi stilte seg uttafor badet, og mørkla gangen, så når jeg åpna døra så var det eneste lyset lyset fra badet som skinte rett på den styggeste maska jeg noensinne hadde sett. *PAW* sa det og  søster mistet en tann. :O Lå på gulvet i en halvtime å leita etter tanna for jeg fikk så dårlig samvittighet ^^

6932513[/snapback]

SLO du henne :eek:

loool :!:

Lenke til kommentar
Kan fort gå gæli. Søstra mi stilte seg uttafor badet, og mørkla gangen, så når jeg åpna døra så var det eneste lyset lyset fra badet som skinte rett på den styggeste maska jeg noensinne hadde sett. *PAW* sa det og  søster mistet en tann. :O Lå på gulvet i en halvtime å leita etter tanna for jeg fikk så dårlig samvittighet ^^

6932513[/snapback]

SLO du henne :eek:

loool :!:

6932548[/snapback]

Ja jeg slo henne faktisk, var ren refleks fordi jeg ble så skremt. Siden jeg egentli er snill som et lam så ble jeg overrasket over å få inn et så bra slag på impuls ^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...