Wackee Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] Skulle ha knekt nakken hans!! Dæven så dårlig gjort! Synst så synd på ungen!! Lenke til kommentar
dask Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] HAHA! gjetter ungen hadde problemer med å sove den natten ja... hehehehe... men det er en liten pris når han fikk folk i hele verden til å le da... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] Skulle ha knekt nakken hans!! Dæven så dårlig gjort! Synst så synd på ungen!! 6755170[/snapback] Yeah right, 91gutt knekkt nakken på en 25-30 år gammel mann! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] Skulle ha knekt nakken hans!! Dæven så dårlig gjort! Synst så synd på ungen!! 6755170[/snapback] Yeah right, 91gutt knekkt nakken på en 25-30 år gammel mann! 6755640[/snapback] Men det hadde en 90-gutt klart? De er jo mye større og sterkere Genial film Lenke til kommentar
Axes Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] Skulle ha knekt nakken hans!! Dæven så dårlig gjort! Synst så synd på ungen!! 6755170[/snapback] Yeah right, 91gutt knekkt nakken på en 25-30 år gammel mann! 6755640[/snapback] Men det hadde en 90-gutt klart? De er jo mye større og sterkere Genial film 6755723[/snapback] Sa jeg noe om meg selv? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Ontopic: svart van + Folk kledd i: + med slike på hodet: + Fint mørkt område, som dette: + Lyden av en slik tass, når dere har kommet ut i skogen: = WIN (edit: faen, fikk nesten lyst å gjøre no slikt med en kompis jeg kjenner) Endret 28. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Bare for å forsikre hjerteinfarkt mener du? Mange forslag er veldig på kanten her. Om man blir kidnappet, selv om det bare er på tull, kan personen få alvorlige psykiske skader av det. Et virkelig psykisk sammenbrudd er hardere enn de fleste kan forestille seg. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Å bli skremt i en setting som har med mer typisk monster osv er festlig. Men til disse som nevner våpenbruk\gjengbruk skremming med direkte hentydninger til at vold skal skje. Og i en såpass realistisk setting. Det er rett og slett KVALMENDE! Å bli truet på livet er ikke det samme som å bli "skremt". Dette er ikke den samme typen redsel. En ting er å få adrenalinkick og bli "redd". En annen ting er å tro man kommer til å dø. Da er man ikke redd lenger. Det går over til noe drøyere. Slikt er uforsvarlig. Og hvis noen finner på noe slikt, så håper jeg nesten personen anmelder dere for dette. (Høres kanskje fryktelig strengt ut, men å leke med menneskets psyke på den måten er ikke for amatører.) Uansett, tilbake til topic. Trådstarter har vel ikke vært inne på dette i det hele tatt. Slik at jeg ikke mistenker han for å finne på noe slikt Dermed gleder jeg meg til å se video Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Vel, tror dere tar det her litt for seriøst, enn hva jeg hadde i tankene . Men det må jo såklart ikke gjøres mot en svak person/mobbeoffer lignende karakter. Han jeg hadde i tankene som min kompis hadde overlevd det ganske så fint. Kan jo bare ta en forkorta versjon og lempe folk inn i bilen og ta av maskene med en gang igjen. Før slike skumle tendenser som dere sier skjer, skjer. Men ellers flott at det er mange eksperter på menneskelig psyke/oppførsel her! Lenke til kommentar
dask Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Folk har tatt litt av i denne tråden.... Noen ideer var brae å noen... vel.. kompisen må ha sterke nerver for å si det mildt... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Vel, tror dere tar det her litt for seriøst, enn hva jeg hadde i tankene . Men det må jo såklart ikke gjøres mot en svak person/mobbeoffer lignende karakter. Han jeg hadde i tankene som min kompis hadde overlevd det ganske så fint. Kan jo bare ta en forkorta versjon og lempe folk inn i bilen og ta av maskene med en gang igjen. Før slike skumle tendenser som dere sier skjer, skjer. Men ellers flott at det er mange eksperter på menneskelig psyke/oppførsel her! 6755803[/snapback] Å se en kamerat ligge gråtende i fosterstilling fordi han trodde han skulle dø, er ikke koslig. Kjør lett på det. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 28. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Som jeg har nevnt tidligere så er det ikke akseptabelt i det hele og det store å skremme folk slik på en slik måte at de tror de skal dø. Likevell skjønner jeg at noen fleiper med dette. Meningen er at vedkommende skvetter veldig kraftig, på kanten til at vedkommende dætt på ræv som jeg velger å kalle det. Ingen ting annet! Som jeg også har sagt før så er skytevåpen, cammo, heldekkende hetter (finlandshetter?), stikkvåken, slagvåpen og skremming lengre enn 10 sekunder ikke hensikten. Vedkommende er en god, psykisk stabil og lettskremt som bare det. Verdens beste kombinasjon spør dere meg. Gleder meg sinnsykt. Meningen er å kunne se tilbake på dette som en litt provoserende men uhyrlig morsom hendelse for begge parter. Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Så det blir liksom en slags typisk break.com film? Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Du kan melde ham inn på Scare Tactics. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Ja, neida, mulig jeg overreagerte litt... hvis tidligere ting er ment som "høhø" humor så tar jeg det.. men er ikke så veldig morsomt egentlig. Hmm... Men skrem han gjerne lengre enn 10 sekunder... hvis du løper etter han i monster kostyme så skjønner han vel sikkert etterhvert selv at han løper fra noe litt unaturlige saker Høres fryktelig festlig ut Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Når ere dere skal skremme denne stakkarsen? Lenke til kommentar
password Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hva med å skremme ham slik som denne fyren her? http://www.break.com/index/bad_dad_scares_kid.html Genial film. 6751999[/snapback] Enkelte voksne skulle ikke ha hatt lov til å være i nærheten av barn... Kan virke moro, men for et barn kan slike ting være ødeleggende for resten av livet. Det der har sannsynligvis hatt en negativ påvirkning for barnets temperament og selvtillit... Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Du kan melde ham inn på Scare Tactics. 6758198[/snapback] Skulle ønske vi hadde en (bra) norsk versjon av det programmet! Det hadde vært perfekt for trådstarter. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Gleder meg sinnsykt. Meningen er å kunne se tilbake på dette som en litt provoserende men uhyrlig morsom hendelse for begge parter. Pøh, jeg kommer ikke til å synes noe om dette i det hele tatt. Nå skal jeg virkelig se godt etter når jeg er ute og går. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) For at hva skal skje? Motorsagscenariet eller at han blir så redd at han fullstendig mister kontrollen? 6671759[/snapback] i et spøkelseshus i england var det en laaang krokete gang når vi liksom var ferdig/var på vei ut. når vi går i denne gangen så må vi gå etter hverandre. og plutselig smetter det en fyr med maske og motorsag som ikke har startet, midt mellom noen av oss i følget. og det er ganske mørkt der og vi går å snakker og ler... plutselig er det noen bak oss som har oppdaget at en av oss ikke er "en av oss" da, så de skriker og hyler, akkurat da starter den motorsaga hans og vi skjønner ikke hva som skjer, men det er helt klart noe som skjer, jentehyl og motorsaglyd kan ikke tas feil av... det tok ikke mange sekundene før vi fant veien ut.. etterpå stod vi på fortauet på utsiden bare for å se om det var andre som kom ut, og noen ble helt ville og voksne folk begynnte å grine og det var helt sykt. folk dro ned andre flk forran de i gangen og trøkket over de... og alle hadde sånn villt blikk i øynene. herregud for en opplevelse. alltid best med levende kulisser! edit: hvorfor ikke lage en egen frank the rabbit drakt? LINK Endret 28. august 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå