j0nz0r Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) En creepy jente i kjole og svart hår er alltid jævlig. *fosterstilling* Endret 14. august 2006 av j0nz0r Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Wanna be sceary? shes sceary: Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Wanna be sceary?shes sceary: 6674768[/snapback] Hvor er henne fra? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Wanna be sceary?shes sceary: 6674768[/snapback] Hvor er henne fra? 6674779[/snapback] Er det ikke the Ring da? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Den sinnsykt freaky jenta der er fra F.E.A.R. Fy F*** så skummel hun er... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Slutt å skrem. Det er utrolig dålig gjort:-(( Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Slutt å skrem. Det er utrolig dålig gjort:-(( 6675303[/snapback] BØ! mohaha! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Eneste her jeg har blitt alvorlig skremt av er de The Shining tvillingene. Holdt på å pisse på meg. Resten har egentlig bare prellet fint av. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Fettern min og meg tok en gang morgenkåpa mi rundt en gitar, fylte ermene med skjerf og lignende. Samme med hansker, som vi satt i ermene. Så la vi den under dyna til morra mi, og fylte noen sokker og la dem ut nederst ved dyna. Deretter tok vi ei kosedyr-ugle som var rund og fin, surra et skjerf rundt munnen, og satte på en forbryterlue og solbriller, og danderte oppå puta. Dessuten plasserte vi en bok i den ene armen, og en lekepistol i den andre, slik at det så ut som om det lå en fremmed person i senga hennes. Skal si hun blei skremt ja Den så slik ut (raskt tegna), så med en skummel maske hadde det vert enda bedre (må være dempet lys da): Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Er vel tilfeldigvis ikke dere som tuller med han her? Støtter forresten den over meg, den til Der Kommisar. Lenke til kommentar
2rmod Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 dennekommer til å ta av Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Skal du gjøre det skikkelig kan du dra til USA og kontakte Scvar Tactics. Se denne videoen her: http://www.yikers.com/video_scare_tactics_...ire_bikers.html Tror kanskje det blir litt for mye av det gode though Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) *Lån/Kjøp en van med tonete vinduer/evt uten vinduer. *Få med noen kompiser... *Kjør sakte etter offeret ditt, bare følg etter det. *Når det er noen vitner tilstede, hopper dere utav bilen, 3stk er bevæpnet med 9mm pistoler, og en med mp5. *Bær han inn i bilen *Rån avsted *Bind hendene og beinene hans *Begynn å snakk creepy om hvilken kroppsdel dere skal fjerne først. *Bær han inn i kjelleren, slipp han løs, lokk døren bak han og skru av lyset. *Få fram kaninen! Finlandshetter og svarte klær er påbudt. Litt for sterkt da. Endret 15. august 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Lol Mine innlegg! Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Lol Mine innlegg! 6678921[/snapback] Vær så snill, bruk favoritter til sånt tull. Det er HELT meningsløst å skrive "lol".. sånt kan du tenke, ikke skrive. Forøvrig: Velg den lette veien trådstarter, du skal jo ikke sette igjen arr i mentaliteten hans. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Når skal denne skremmingen ta plass da? *gleder meg, jeg elsker skremmefilmer* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 *Lån/Kjøp en van med tonete vinduer/evt uten vinduer.*Få med noen kompiser... *Kjør sakte etter offeret ditt, bare følg etter det. *Når det er noen vitner tilstede, hopper dere utav bilen, 3stk er bevæpnet med 9mm pistoler, og en med mp5. *Bær han inn i bilen *Rån avsted *Bind hendene og beinene hans *Begynn å snakk creepy om hvilken kroppsdel dere skal fjerne først. *Bær han inn i kjelleren, slipp han løs, lokk døren bak han og skru av lyset. *Få fram kaninen! Finlandshetter og svarte klær er påbudt. Litt for sterkt da. 6678789[/snapback] Den var kanskje litt drøy?! Morsomt prosjekt, bare det ikke tar helt av... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 *Mine innlegg* Beste tråden ever! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Stop talking and just do it! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Stop talking and just do it! 6679419[/snapback] Ja. Når skal det gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå