Gå til innhold

Oppdrag: Skrem en kompis!

Propofol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på at dere ikke friker ham helt ut. Skremmer dere ham for ille kan det fort gå galt (hvis han ikke er 120 cm og veier 34 kilo).

Men ja, støtter motorsaga hvis dere klarer det. La ham gjerne høre den starte og komme nærmere. :D

Lenke til kommentar
Pass på at dere ikke friker ham helt ut. Skremmer dere ham for ille kan det fort gå galt (hvis han ikke er 120 cm og veier 34 kilo).

Men ja, støtter motorsaga hvis dere klarer det. La ham gjerne høre den starte og komme nærmere. :D

6671630[/snapback]

Hva mener du? Skal ikke det en god del til for at det skal skje?

Lenke til kommentar
denne er jo bare helt forj*vlig. Ikke i lengden kanskje, men hvis du sniker deg mot noen bakfra og legger hånda på skuldra så tipper jeg de skvetter godt til med et saftig brøl :D

6670347[/snapback]

Er ikke den fra Saw 1?

6671775[/snapback]

Jepp, den er fra 2'eren også. Det er denne å Link

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Altså.. vi vil ikke skremme han slik at han blir sittende resten av livet gyngende i et gjørne i pysjamas. Poenget er bare å skremme fyren slik at han får seg en skikkelig "opplevelse" for å si det sånn. Vet ikke helt hvor grensa går her og håper at folk kan hjelpe oss litt med dette!

Når det gjelder gunnere så er det uaktuelt. Gunnere fleiper man ikke med. Man blir skremt på en helt annen måte om noen holder en gunner mot hodet ditt og teller ned, en om man blir jaget nedover en korridor av en stor kanin. Pistoler, uzi (omg!) eller geværer er også uaktuelt.

Vil ikke at han skal bli hentet i denne bilen

Eller bare gjøre det enkelt å kaste han ned i en "needle pit" som i Saw II

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Det dere kan gjøre, hvis dere ønsker å knekke ham helt psykisk og gjøre han til et nervevrak, er følgende:

* Ta på dere finnlandshetter

* Få tak i noen heftige våpenkopier

* Spring mot ham

* Legg han i bakken

* Ta våpenet inntil hodet hans og tell ned

* Trykk av, dra av dere hettene og le.

Eller er det kanskje å gå over streken?

:innocent:

6670275[/snapback]

Om det var jeg som skulle skremt noen ville jeg synest at den ble litt for fjortiss!

Lenke til kommentar

For all del, ikke skrem ham for hardt. Spesielt ikke med ting som har med våpen å gjøre. Om denne kameraten plutselig tror han skal dø kan dette gå jævlig hardt ut på psyken hans. Jeg tror nok ikke dere har lyst til å sitte med skylden og ageren for å ha ødelagt en manns sinn! Det er ikke noe å spøke med.

For all del, skrem ham, gjerne med monster kostyme. Det er vel en god del mindre farlig. Og kan skape gode (sterke) minner. Gjerne med Donny Darko kostyme. Men for all del, hver litt forsiktige. Ikke driv det for langt!

Edit: Kan forøvrig legge til at broren min skremte meg så hardt at jeg begynte å grine når jeg var 6 eller 7 år elns. Jeg skulle på do og når jeg kom tilbake igjen var ha plutselig ikke på rommet vi sov på. Jeg tittet under sengen og bak alle kriker og kroker. Og helt lydløst kom han plutselig ut av skapet bak meg og skremte livskiten ut av meg.

Siden har jeg ikke kunnet se på grøssere uten å bli jævlig redd for at noe skal poppe opp og skremme meg fra mørket. Spesielt når det gjelder monstre og mordere som ikke er for usannsynlige. Prøver å fortelle meg selv at det bare var film og at det går bra. Men er som regel pissredd uansett.

Snorre :)

Lenke til kommentar
For all del, ikke skrem ham for hardt. Spesielt ikke med ting som har med våpen å gjøre. Om denne kameraten plutselig tror han skal dø kan dette gå jævlig hardt ut på psyken hans. Jeg tror nok ikke dere har lyst til å sitte med skylden og ageren for å ha ødelagt en manns sinn! Det er ikke noe å spøke med.

For all del, skrem ham, gjerne med monster kostyme. Det er vel en god del mindre farlig. Og kan skape gode (sterke) minner. Gjerne med Donny Darko kostyme. Men for all del, hver litt forsiktige. Ikke driv det for langt!

Edit: Kan forøvrig legge til at broren min skremte meg så hardt at jeg begynte å grine når jeg var 6 eller 7 år elns. Jeg skulle på do og når jeg kom tilbake igjen var ha  plutselig ikke på rommet vi sov på. Jeg tittet under sengen og bak alle kriker og kroker. Og helt lydløst kom han plutselig ut av skapet bak meg og skremte livskiten ut av meg.

Siden har jeg ikke kunnet se på grøssere uten å bli jævlig redd for at noe skal poppe opp og skremme meg fra mørket. Spesielt når det gjelder monstre og mordere som ikke er for usannsynlige. Prøver å fortelle meg selv at det bare var film og at det går bra. Men er som regel pissredd uansett.

Snorre :)

6673164[/snapback]

uaktuelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...