Ø.B. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det enkle er ofte det beste. Husker for mange mange år siden , skulle skremme muttern. hu skreik verre enn verst så hu skremte livsskiten ut av meg istedet. Uff det var skummelt. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Artige saker^^ Denne må jeg ha i "Mine innlegg" XD Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dra han med på det nedlakte sykehuset, Lier Mentale sykehus. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Alle bør ha sett The Shining. (Mine innlegg) Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Denne var skremmende lik originalen. Gir meg frysninger. Og denne er jo bare helt forj*vlig. Ikke i lengden kanskje, men hvis du sniker deg mot noen bakfra og legger hånda på skuldra så tipper jeg de skvetter godt til med et saftig brøl edit: fikk det for meg at du må være høyere enn personen du skal skremme for å få noe effekt av den siste masken. Skal jo liksom være en stor mutant/monster. Den første masken er så gyselig at den kan du henge for inngangsdøra hvis du ikke vil ha besøk. edit 2: Det om den første masken er da ironi/sarkasme for de som ikke skjønte det. Michael Jackson er direkte guffen. Endret 14. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Sett The Shining? 6670326[/snapback] Fakta: Her sitter jeg i stua i 2. etg. Kulingen knaker i husveggen. Det er mørkt ute. Jeg skal snart slukke alle lys i huset for så å gå ned i 1. etg. til soverommet. Bildet du viste meg var litt for heftig for meg akkurat nå, og jeg er ikke itonisk. Tomat-Ulf.. måtte du brenne! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fakta:Her sitter jeg i stua i 2. etg. Kulingen knaker i husveggen. Det er mørkt ute. Jeg skal snart slukke alle lys i huset for så å gå ned i 1. etg. til soverommet. Bildet du viste meg var litt for heftig for meg akkurat nå, og jeg er ikke itonisk. Tomat-Ulf.. måtte du brenne! 6670351[/snapback] I denne tråden tar jeg det som et kompliment. Tenk deg følgende personen går ned i kjelleren og oppdager tvillingene foran seg. Døren går igjen bak han og alt er mørkt. Jeg ville hatt store problemer i hvertfall. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det dere kan gjøre, hvis dere ønsker å knekke ham helt psykisk og gjøre han til et nervevrak, er følgende: * Ta på dere finnlandshetter * Få tak i noen heftige våpenkopier * Spring mot ham * Legg han i bakken * Ta våpenet inntil hodet hans og tell ned * Trykk av, dra av dere hettene og le. Eller er det kanskje å gå over streken? 6670275[/snapback] Det hadde vært ganske skremmende værtfall..! ps. Har du sett The Boondock Saints? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Denne tråden må jeg bare følge med på. jeg elsker å se folk bli skremt, eller at de er redde. Sitter hjemme alene i kjellern til fatter, med ryggen mot en åpen dør som går videre inn i en helt mørk gang. Eneste lyset i huset er pc-skjermen. Er skikkelig ekkelt når sangen på pcen er ferdig og det blir helt helt stille. Endret 14. august 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvordan skal dere lure han inn i bygningen? Her er noe som kunne funke. Flere av dere går inn sammen med han i byningen, dere leker eplekjekke og løper litt foran han. Så plutselig detter alle dere ned et sted og "besvimer" eller bare blir borte. Så kommer han med masken fram Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Hvordan skal dere lure han inn i bygningen? Her er noe som kunne funke. Flere av dere går inn sammen med han i byningen, dere leker eplekjekke og løper litt foran han. Så plutselig detter alle dere ned et sted og "besvimer" eller bare blir borte. Så kommer han med masken fram 6670396[/snapback] Å så jævlig bra! Kan nevne at jeg allerede har fikset 2 dv-kamera med relativt greie infrarødsensorer.. lånt fra et studio i samme bygg faktisk. Regner med at jeg rigger ett kamera på stativ og det andre kameraet skjult i hånden til "maskemannen". Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 hvorfor skal dere skremme han? har han gjort dere noe? Eller fortjener han å bli skremt elns? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Oki hva i helvette var det med det bilde fra The shining. To enkle jenter med jeg ble nesten fysisk dårlig av det.... Hadde nok drete på meg hvis noen hadde kommet i det kaninkostymet Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Donnie darko masken er skummel. Men du kunne evt. Satt kameraten din i samme rom som Hannibal Lecter ... Eller evt. en kamerat av deg i kostyme da (Mine innlegg) Endret 14. august 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Haha, dette må jeg følge med på. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Michael Meyers maska er skummel. Endret 14. august 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Donnie darko masken er skummel. Men du kunne evt. Satt kameraten din i samme rom som Hannibal Lecter ... Eller evt. en kamerat av deg i kostyme da (Mine innlegg) 6670513[/snapback] Mener det er lite vits i å kle på seg noe sånt.. vil heller gjøre hele happeningen slik at han blir hentet av psykebilen til slutt! Fancy it must be.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 *Mine innlegg* Støtter ZiroN sitt forslag! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Denne var skremmende lik originalen. Gir meg frysninger. Og denne er jo bare helt forj*vlig. Ikke i lengden kanskje, men hvis du sniker deg mot noen bakfra og legger hånda på skuldra så tipper jeg de skvetter godt til med et saftig brøl edit: fikk det for meg at du må være høyere enn personen du skal skremme for å få noe effekt av den siste masken. Skal jo liksom være en stor mutant/monster. Den første masken er så gyselig at den kan du henge for inngangsdøra hvis du ikke vil ha besøk. edit 2: Det om den første masken er da ironi/sarkasme for de som ikke skjønte det. Michael Jackson er direkte guffen. 6670347[/snapback] Ta den siste av de to der og svart dress så blir det bra og en UZI kopi elns i høyre hånd og prirk han på skuldern med den andre hånda Kunne vert veldig morsomt det, spesielt hvis det er uvær ute og dimmet lys i det offentlige rommet dere er i Da kan jeg tenke meg han skvetter no j****g og løper som f*** elns, så løper dere etter og river dere av maskene når dere har tatt han igjen (hvis dere klarer da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå