Nilsoni Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Oppdaget plutselig at mitt Asus Geforce2 Pro står i PCI-mode, dette er jo meget snodig da kortet et AGP!! Hva kan være galt?? Har lastet de nyeste driverne!!! AMD T-Bird 750 393 mb PC133 Ram Aopen AK33 Win2000 Pro Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Merkelig, er du sikkerpå at driverne er installert rett, at du har reboota osv. rett drivere? Dette hørtes ut som er typisk driver problem nemlig. Funker alt som det skal ellers? kan du kjøre mange farger og oppløsning ? Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Tror nok at jeg har fått installert driverne rett, og alt funker bra ellers! Når jeg går i "display adapter information" står det på Bus type:AGP(PCI-Mode)!!!! Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 dette skjedde md mg i win 2k og win xp pro men ikke i i 98 se eller millenium Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Hvordan fikk du fikset det da?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Etter å ha lest denne mld. gikk jeg inn i device manager. På GeForce 2 under Location står det: PCI bus 1, device 0, function 0 ??? Hva er det for noe da? Er jo et AGP kort. Noen som finner ut av dette? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Skal bare legge til at det ikke er noe problem med kortet. Kjører uten problem 3d i spill med høy oppløsning. Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Trur hovedkrotet ditt er basert på VIA chipsett. stikk til http://www.viaarena.com og dra ner en egen AGP driver fra sia dems. Eller dra ner VIA 4in1 4.35v. Trur dette burde løse problemet. Og til spørsmålet ditt om PCI 1 ... AGP er en egen "PCI" slot som har direkte tilgang til RAM og CPU, noe vanlige PCI slots ikke har. AGP porten har blitt litt omgjort for overføring og spenningens skyld. Og at den blir mer effektiv på denne måten. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 sjekket selv i win2k her, og mitt GF2 GTS er også lista opp i 'Location 6 (PCI bus 1, device 0, function 0)' trur det ikke er noe å bry seg om... og ja, jeg har siste driverene og via 4in1 installert. det er vel bare 2k/xp's måte å si ifra på hvor kortet står :wink: Lenke til kommentar
Pje Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Har du sjekka i biosen? Lenke til kommentar
thoering Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 K75 Pluto? Classic Athlon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå