CIder Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei, Jeg var så uheldig å miste mitt Casio Exilim EX-Z4 i asfalten i sommer. Dette fikk seg da en trøkk slik at det selvfølgelig ikke virker lengre. Har forhørt meg rundt omkring angående reparasjon og kommet frem til at det det kommer til å koste mere enn det smaker. Derfor har vi nå bestemt oss for å invistere i et nytt kamera. Kriterier: -Det må ikke koste mere enn 2000,- gjerne minst mulig. -Det bør ikke være særlig større enn det forrige kameraet ( Casio'en ) -Det må kunne brukes SD-Minnekort i det. -Antall megapixler er ikke så nøye men kanskje minimum 4... Kan noen tipse meg om et brukbart kamera?. På forhånd takk! Endret 14. august 2006 av CIder Lenke til kommentar
CIder Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Unnskyld meg, men: Humpeti-Bump.. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Jepp, det så greit ut det. Skal se om jeg finner noen tester av dette kameraet. Er et ødelagt Casio Exilim Z4 verdt noe? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei, en ødelagt Casio er ikke verdt noe. Som nevnt tidligere her er P2 et godt kamera. Hvis du fortsatt vil ha Casio kan du kikke å Z60 feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå