Marthe-Ma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Var på ferie i Venezuela denne sommeren for å møte kjæresten min. Og måtte såklart ta noen bilder der.. Her har vi tre bilder jeg ble veldig fornøyd med. Vi gikk rundt i gatene også plutselig så jeg denne hunden komme kjørende nederst i en vei.. Heldigvis var jeg litt rask og kunne raskt ta et bilde. En av de gangene jeg var veldig glad for å ha med meg kamera. Jeg har gjort bakgrunnen sort/hvit og skarpet opp hunden litt. Var på stranda en dag og heldigvis var himmelen utrolig flott akkurat den dagen. Skyer akkurat som jeg elsker dem. Vi var i dyrehagen en dag og så mange forskjellige dyr. Denne lille krabaten måtte jeg såklart også ta et bilde av. Det kompliserte med dette bildet var at et digert gitter var forann hele dyret. Så etter 40 minutter i Photoshop så er jeg ganske så fornøyd med fjerningen av dette. Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Første bildet var veldig bra! Passet bra at det både var svart/hvitt og farger. Men er det du som har redigert vinduene helt sorte? Det andre bildet var bra, men det trakk ned at han personen bøyer seg. Men ellers et fargerikt og flått bilde! Tredje bilde var helt greit. Endret 14. august 2006 av DjN9o Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 syns det midterste var best jeg Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg gjorde bilvinduet helt sort ja. Kunne såvidt se føreren av bilen og noen irriterende refleksjoner. Så syntes selv at det ble bedre slikt. Ellers takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bilde 1: Fint fanget, morsomt med bevegelsen i bildet. Men syntes sotinga ble harry. Ble veldig svart. Jeg vil gjerne se noe inne i bilen, som for.eks bilseter, skyggen av føreren e.l. Bilde 2: Nydelige farger, konge landskap, men er enig med DjN9o med at persjonen som bøyer seg ned ikke skulle vært der. Bilde 3: Kjempe flott dyr, og et bra arbeid i photoshop, men jeg syntes fargene er en smule blasse. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg simpelheten elsker bildene du tar, Marthe-Ma! Bilde #1 var du veldig heldig med! Det virker som du måtte ha vært veldig rask i avtrekkeren for å få til et slikt bilde. Motion blur, fremhevet motivet ... trenger jeg å si mer? Bilde #2, er jeg forsåvidt enig med resten i tråden. Fint, åpent landskap og bra farger. Syns ikke at det var så ravgalt at det befant seg en person som bøyer seg ned. Kanskje hun plukker skjell? Men det er sant at det har kanskje vært finere med bare jenta i blått Bilde #3 ville ha godt av å stramme opp kontrasten Men så absolutt, kult at du har fått et bilde av et litt mer eksotisk dyr enn en katt eller hund . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå