:utakt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Postgirobygget! Norsk kulturfenomen for ungdom, og de ER faktisk skamflinke også. Ellers vil jeg også være med å anbefale Gåte. Hvis du snubler over en liveversjon av Big Bangs "Girl in Oslo" så er det også ganske knall. Animal Alphas "Bundy" sparker ræv. Kanskje rap kunne vært noe? Eller, rap uten å skjønne hva det rappes OM er kanskje litt teit, men f.eks. Klovner i kamp er jo litt artig. Endret 17. august 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
Knast Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kaizers Orchestra - Ompa til du dør Et språk bare fulle nordmenn og tyskere forstår:P men kul musikk eller... Sandra Lyng Haugen et par najse bilder i coveret;) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jævla mye dårlige forslag her (Dimmu Borgir, Immortal, ? Han sa at black metal ikke passer, gjorde han ikke?). Når han spør etter gode norske band så gir han meg ikke noe valg... Immortal må bli nevnt. + Damned in Black er ikke akkurat standard black metal. Den er mye mer brukervennlig for folk flest. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Når jeg tenker norsk musikk, tenker jeg black metal og jeg er ganske sikker på at det ikke passer for han. 6669977[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå