Gå til innhold

Surfe med en PDA

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sjøl en ipaq pda som jeg surfer trådløst med, og den er grei til det, mye bedre enn en mobiltelefon iallfall. Noen begrensinger må du regne med på pda'en fordi, dens OS er begrensa i forhold til desktop'ens. Min ipaq viser for eksempel ikke websider som bruker for mange nivåer av frames, men vg, dagbladet og aftenposten kommer uten problemer inn på ipaq'en.

Tips1: kjøper du en pda der mobiltelefon er inkludert, da kan du også surfe uavhengig av en internett-tilkobling i nærheten, som f.eks. en trådløs ruter.

Tips2: Kjøper du en "strømadapter" til pda'en som du setter i pda'en og nærmeste strøm-stikkontakt, da kan du surfe ubekymret av batterilevetiden.

Lenke til kommentar

En macromedia flash player og en minimalisert java (Jeode) var installert på min ipaq da jeg kjøpte den som ny fra HP i butikken, og med Flash MX Professional 2004 har jeg laga programmer for den som funker perfekt.

Endret av backup
Lenke til kommentar

Java og Flash finnes, men det er så som så med støtten for Windows Mobile 5... noe fungerer og noe fungerer ikke.

EDIT: Hmm... Flash har kommet med en ny versjon siden sist jeg sjekket. Testes nå. :)

http://www.adobe.com/products/flashplayer_...ads/player.html

EDIT2: Ser ut som den fungerer greit på TyTN. Strongbad kan igjen spille gitar... :D

Endret av moskus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...