Plomma2 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Heisann. Kom over noe litt morsomt. Vi gutta på #gamer.no på irc har lekt oss litt med den. Vi fant nesten 80 band. Lykke til. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) .. Det eneste jeg fant der var Guns 'N' Roses. Musikk er ikke helt min sterke side . edit: fant forresten the rolling stones Endret 13. august 2006 av stolmann Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Scissor Sisters, Guns n' roses, smashing pumpins, the monkees, pet shop boys, led zeppelin, rolling stones, the eagles, 50 cent, white stripes, korn, beach boys, scorpions.. det er de jeg ser nå sånn fort.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Pixies, Green Day, Smasing Pumpkins, Matchbox 20, Bloc Party, The Eagles, Gorillaz, Led Zeppelin, Whitesnake, Silverspoon, Garbage, Manic Street Preachers, B-52's, Pet Shop Boys, Nine Inch Nails (?), The Police, Scissor Sisters.. Alt jeg så i farta The Streets? Edit: Glemte Sex Pistols. For åpenbar. Endret 13. august 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tok: G'n'R The Rolling Stones The Beatles The Eagles Black Flag Pink Floyd Jefferson Airplane Smashing Pumpkins Iron Maiden Queen Blues Brothers (musikk?) Scissor Sisters Pet Shop Boys The Scorpions The Eels Tom Waits (faktisk) Gorillaz NiN Tatt på fem min. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Skriv opp en liste i første innlegg da vel, med de forlagene som kommer inn? Så blir det litt interessant å se hvor mange vi klarer Radiohead Dead Kennedys The Cars M&M Matchbox 20 Whitesnake Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Dette har vært oppe før, men kan jo nevne noen få: Manic Street Preachers Gorillaz TATU Jane's Addiction Prince White Snake Dinosaur Jr. White Zombie Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kan noen si meg hvor jeg finner Pink Floyd? Jeg fant scissor sisters, rolling stones, Led Zeppelin, radiohead, 50 Cent. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Kan noen si meg hvor jeg finner Pink Floyd? 6670354[/snapback] Himmelen er rosa. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) TATU 6670108[/snapback] Tenker du på de som kysser? Tror heller det er Kiss. Edit: Oi. Det ble to innlegg. Det skulle det ikke bli :/ Endret 14. august 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Sjekk ut gamla med dual dildopistol... sex pistols. Så har vi the carpenters på taket. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 hah....genialt... Scorpions Guns n roses pink floyd 50 cent smashing pumpkins angel Rolling stones whitesnake The eagles b-52( er et mindre anerkjent band tror jeg ) pet shop boys(den var ganske genial ) alice in chains scissor sisters led zeppelin beach boys ratt spoon(er det et band ?) U2 sex pistols queen beach boys Kiss gorillaz M&M radiohead kan sikekrt finne enda fler hvis jeg gidder:P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Guns'N'Roses The Rolling Stones The Beatles Iron Maiden Queen Gorillaz 50 Cent Green Day Alice In Chains Kiss Smashing Pumpkins Pink Floyd White Zombies Endret 14. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Blur er ikke nevnt. Uklar mann helt til høyre. Deep Purple av dyp lillafarge på et av husene? Endret 14. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 TATU 6670108[/snapback] Tenker du på de som kysser? Tror heller det er Kiss. Edit: Oi. Det ble to innlegg. Det skulle det ikke bli :/ 6670389[/snapback] Ja, fikk fasiten forrige gang det var oppe. Jeg trodde det var Kiss, men fasiten sa TATU. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Whitesnake Matchbox 20 Sex Pistols Prince Scissor Sisters Led Zeppelin Alice in Chains The Eagles Pet Shop Boys 50 cent Guns n'Roses Nine Inch Nails Kiss Garbage Scorpion Rolling Stones Er det mulig at flyene er Jefferson Airplane? Black Flag Silver Spoon er et band? White Stripes Beach Boys Radiohead The Police Green Day Pink Floyd Red Hot Chili Peppers White Zombie Queen Iron Maiden The Pixies The Eels Hole LOL! Cowboy Junkies! Blind Melon The Cult Television Dead Kennedys Den posen med M&M kan være Eminem Twisted Sisters The Shadows The Doors Black Crowes Jewel (et smykke ved Green Day) KoRn Carpenters (på taket til høyre) Cake U2 Gorillaz Blur Deep Purple (?) Crowded House Blues Brothers er egentlig The Killers, i og med at de har blod på seg (Reservoir Dogs) Jane's Addiction Blondie (tyggegummitygger'n) Pavement Yellowman Lemonheads The Cars Skinny Puppy Seal... BeeGee's Orker ikke mer. Endret 14. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) B52 The Eagles Pet Shop Boys Guns'n roses Scissor Sisters Smashin Pumpkins Soft Gun Scorpions Rolling Stones Corner Shop The Monkeys Beach Boys The Black Crows Led Zeppelin The Pink Fairies Cake Nickleback The Presidents of the United States of America Dead Kennedys Traffic The Cars Alice in Chains Matchbox Twenty The Spoon Garbage Jam Endret 14. august 2006 av neitakk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kan noen si meg hvor jeg finner Pink Floyd? 6670354[/snapback] Himmelen er rosa. 6670388[/snapback] Hvor er Floyd? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Den rosa himmelen = Pink. Den tøffe syngedamen, vet dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå