Exposure Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kjøpte en Fujitsu Siemens 1437 for 3-4 uker siden på Lefdal i Sandvika. For et par dager siden begynte vifta til skjermkortet (Ati X700) å lage ulyder. Lyden er som om lagrene har gått tørre for smøring. Øker og synker i takt med hastigheten på vifta. Har vært borti lignende lyd på stasjonær PC, og da har det vært en ledning som har vært i kontakt med vifta. Lurer derfor på hvor i Oslo- området jeg kan få levert inn maskinen. Kan jo selvsagt gå til Lefdal, men da ser jeg for meg at jeg blir uten maskin i dager/ uker. Noen som vet om et sertifisert Fujitsu Siemens- verksted som tar garantisaker kjapt? På dagen? Et annet og relevant spørsmål er om man mister garantien ved å ta bort dekselet som blant annet er over vifta (HD er også under samme deksel)? Står i papirene som fulgte med maskinen at garantien bortfaller dersom man åpner maskinen, men hva innebærer det "å åpne maskinen"? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser at tråden er 3 år gammel, men jeg "svarer" for det: Jeg har selv en FS laptop, og viftene til disse maskinen suger rett og slett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå