hean Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei Har nettopp bestilt meg nytt utstyr på salg, for å korte ned ventetiden litt så kanskje noen har en formening om stangen som var i settet. Snella vil jeg påstå er meget bra siden jeg har hatt en Stradic tidligere. Sjekk ut settet her: Fiskesett Har ikke noen erfaringer fra EDGE men det var billig ihvertfall. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det er en meget god stang ja. Stangen alene kan være bortimot 2000kr i butikken og den snellen er da bra den også. Anbefaler også at du titter på beastmaster og ron thompson stengene. Selv kjøpte eg nylig ron thompson x-symtetry sst 13" stang med okuma epix pro40 på skittfiske.no og sparte meg en del penger. Lykketil med kjøpet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Alt for lett utstyr til såpass krevende fiske. "Med denne snella på stanga er du godt utrustet når du fisker langs kysten, enten du skulle få på en stor Laks, sjøørret eller liten torsk." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Denne holder mer en nok til det fisket den er ment til og det sjøørret og slikt. Det er en langkastende og følsom stang til edelfiske. Skal man tung i sjøen etter stor torsken så kan det være lurt å kjøpe en skikkelig sjøstang ja. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Denne holder mer en nok til det fisket den er ment til og det sjøørret og slikt. Det er en langkastende og følsom stang til edelfiske. Skal man tung i sjøen etter stor torsken så kan det være lurt å kjøpe en skikkelig sjøstang ja. 6674516[/snapback] Hehe ! ikke hos oss, her har vi sjø-ørret opp til 10-11kg og laks opp til 20kg. Største sjø-ørretten min er på 8.7 kg og 3x 7.5 osv. i elva. Minst 150-180m med 0.45-0.50 lina eller like mye fletta line.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Takker alle sammen for svar, får håpe jeg blr litt bitt av fiskebasillen igjen Utstyret kommer i posten i morgen Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Det er en meget god stang ja. Stangen alene kan være bortimot 2000kr i butikken og den snellen er da bra den også. Anbefaler også at du titter på beastmaster og ron thompson stengene. Selv kjøpte eg nylig ron thompson x-symtetry sst 13" stang med okuma epix pro40 på skittfiske.no og sparte meg en del penger. Lykketil med kjøpet. 6674363[/snapback] Tittet litt på ett sett med en 5-delt Beastmaster 2-10 g, desverre va 8/9 for`n utsolgt så jeg bestilte den ikke men hadde så klart vært fint til å ha med en slik på turer. :!: Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har prøvd EDGE SST i 13' 5-22 gram. Stiv og langtkastende stang. Takler fint sluker opp til 28 gram. Stangen er noe porøs, så det skal ikke så mye til for å brekke den. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Takker for alle svar, har nå fått utstyret og testet det ut. Må si meg meget fornøyd med dette settet, spesielt snellen var jeg meget fornøyd med men stangen var ikke dårlig den heller. Totalt va det utrolig mye for 1600 kr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hehe ! ikke hos oss, her har vi sjø-ørret opp til 10-11kg og laks opp til 20kg.Største sjø-ørretten min er på 8.7 kg og 3x 7.5 osv. i elva. Minst 150-180m med 0.45-0.50 lina eller like mye fletta line.. 6674547[/snapback] Nice! Vel du har et luksus problem når du må ha så kraftig utstyr når du skal fiske sjøørret. Her i bergens området er vel gjennomsnitts sjøørreten på ca 8-900gr. Takker for alle svar, har nå fått utstyret og testet det ut. Må si meg meget fornøyd med dette settet, spesielt snellen var jeg meget fornøyd med men stangen var ikke dårlig den heller. Totalt va det utrolig mye for 1600 kr Gratulerer med nytt digg utstyr. Ble det edge eller beastmaster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå