Nstin Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg skaffet meg nettopp Hellsing episodene, men det er ikke tekst på de Hvordan skaffer jeg tekst til de? Edit: Hvis Hellsing er lisensiert, så kan denne posten bare slettes Endret 13. august 2006 av Nstin Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du må nok "kjøpe" nye episoder, du. Og ja, jeg er temmelig sikker på at Hellsing er lisensiert. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det bør vel ikke være for umulig å finne eksterne subtitles til noe slikt? Men google er nok en bedre plass til å finne noe slikt enn her. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Prøv med VLC trykk k og l og se om det ligger tekst på episodene Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) http://sfbok.se/ <- Søk på hellsing der evt kan du sikkert finne noe på cdon.com eller dvd.no EDIT: For å kjøpe altså, ikke for å finne subtitles, eller fansubs som du sikkert finner mengder av på google Endret 14. august 2006 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Prøv med VLC trykk k og l og se om det ligger tekst på episodene 6670911[/snapback] Takk! Det var tekst på de Edit: Da kan denne tråden stenges, siden jeg har fått hjelp og siden det ikke er sikkert om Hellsing er lisensiert eller ikke. Endret 14. august 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå