CAT0 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 I dag forsøkte jeg å finne informasjon på forumet om LCD-TVer, men fant fort ut at det var ganske vanskelig. Søkefunksjonen fungerer dårlig med ord som "lcd" og "tv" og de postene jeg fant var begravd sammen med poster om LCD-skjermer for PC. Jeg foreslår derfor at det kommer et underforum under Skjermer dedikert til TV. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dette har vi en diskusjon på her, Nytt underforum. Også en ting til, Spørsmål angående forumet postes ikke her Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Du kan godt bare merge denne tråden med den tråden. Passer jo fint inn under "Det er bare å komme med forslag på hvordan det kan se ut " Ellers vil jeg si at posten min viser hvor malplassert TV-forumet er i dag. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Vi fortsetter her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg