AudiA4 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei, Idag putta jeg nøkkelen i døra, vred den veien den åpner dørene.... Når dør låsene gikk opp, vred jeg samme vei og holdt det der i 3 sekunder, gjett hva som skjedde?.....= Begge vinduene foran som var elektriske gikk ned, og holde andre veien etter man har låst dørene så går de opp igjen... hehehe Vet dere om flere sånne triks med Audi generelt?... Har A4 selv.. 98modell.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det der er vel for de som glemmer å ha igjen vinduene når de går ut av bilen Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Det der er vel for de som glemmer å ha igjen vinduene når de går ut av bilen 6669858[/snapback] Men de går ikke igjen automatisk om jeg bare låser dørene, må låse dørene og så vri og holde.... Men det var jo litt "hemmelig" da Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Sånn er det på veldig mange biler, ikke noe spesielt med det egentlig Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 På en A3 98 jeg hadde gikk vinduet opp og igjen med nøkkelen. Les instruksjonsboken! Der står det. Kanskje har du elektrisk tining av dørlåsen også? Står også om dette i nevnte bok. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Min A4 2000mod. har som du nevner med vinduene.. Så man skal slippe gå inn igjen om man har glemt det, eller om man vil lufte på sommeren. Den har også tining av låsen som nevnt. Hold ute dørhåndtaket på utsiden mens bilen er låst. Etter ca 5-10sek. begynner den å varme låsen fra innsiden. du merker det ikke på noe vis da, så må bare holde ca 25-30sek, så er låsen tint! Lenke til kommentar
d4d Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, Idag putta jeg nøkkelen i døra, vred den veien den åpner dørene.... Når dør låsene gikk opp, vred jeg samme vei og holdt det der i 3 sekunder, gjett hva som skjedde?.....= Begge vinduene foran som var elektriske gikk ned, og holde andre veien etter man har låst dørene så går de opp igjen... hehehe Vet dere om flere sånne triks med Audi generelt?... Har A4 selv.. 98modell.. 6669689[/snapback] Hvis du har takluke så følger nok den med på nøkkelen også Lenke til kommentar
Hansen92 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har også hørt rykter om forskjellige triks som kan utføres med den elektroniske døråpneren.... noen som vet om noe? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har en 99-modell. Der kan jeg styre vinduene med fjernkontrollen. Holde inne "lås opp": åpner vinduene. Holde inne "lås igjen": stenger vinduene. Mao. akkurat som med dørlåsen, bare trådløst. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har ikke instruksjonsbok, følgte ikke med den..., hehe Men nyttig det der med tining av lås.... Kan flere skrive inn om sånne ting her? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Setter du blinklyshendelen (for de som ikke veit hva det er så er det den greia som stikker ut av rattstammen på venstre side) opp eller ned vil hhv høyre eller venstre parklys og baklys lyse selv om tenningen er av kjekt hvis man må parkerer litt innpå en vei. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dette gjelder da VAG generelt, og ikke bare Audi.. Fatterns skoda kan jeg gjøre alt det dere snakker om egentlig, ihvertfall med vinduene Og det kan man også med BMW sine nyere modeller.. Så det begynner å bli ganske vanlig.. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Setter du blinklyshendelen (for de som ikke veit hva det er så er det den greia som stikker ut av rattstammen på venstre side) opp eller ned vil hhv høyre eller venstre parklys og baklys lyse selv om tenningen er av kjekt hvis man må parkerer litt innpå en vei. 6674292[/snapback] Funker ikke hos meg , får bare på begge parklysene og da med lysbryteren... Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Setter du blinklyshendelen (for de som ikke veit hva det er så er det den greia som stikker ut av rattstammen på venstre side) opp eller ned vil hhv høyre eller venstre parklys og baklys lyse selv om tenningen er av kjekt hvis man må parkerer litt innpå en vei. 6674292[/snapback] Funker ikke hos meg , får bare på begge parklysene og da med lysbryteren... 6676036[/snapback] Det er mange ganger bare de bruktimportete modellene du kan det med. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Japp. Er vel mest brukt i Tyskland/midt europa. _Trange_ gater i små landsbyer, og da er park lys en bra metode for at bilen skal bli sett. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er mange ganger bare de bruktimportete modellene du kan det med. 6676114[/snapback] Du sier noe der, nesten bare de importerte man kan gjøre slikt med ja.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er mange ganger bare de bruktimportete modellene du kan det med. 6676114[/snapback] Du sier noe der, nesten bare de importerte man kan gjøre slikt med ja.... 6677177[/snapback] Min er importert, dette må jeg prøve.. Men blir mest for korte parkeringer da? Eller hvor mye strøm suger de lysene? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Det er mange ganger bare de bruktimportete modellene du kan det med. 6676114[/snapback] Du sier noe der, nesten bare de importerte man kan gjøre slikt med ja.... 6677177[/snapback] Min er importert, dette må jeg prøve.. Men blir mest for korte parkeringer da? Eller hvor mye strøm suger de lysene? 6677886[/snapback] Mine (begge) parklys står på nesten hele natta, fordi jeg glemmer å slå av lysene og så piper ikke bilen lenger heller... Så tror ikke de suger så mye batteri for å si det sånn Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Grovt regnet: 2 x parklys = 10W 2 x baklys = 20W 2 x skiltlys = 10W Instrument = 20W 60W / 12V = 5A 60Ah - 10Ah (for oppstart) / 5A = 10h Altså skal du med et 60Ah batteri i god stand kunne få start på bilen etter å ha hatt på parklysene i 10 timer. Edit: Har du mulighet for å kjøre parklys på bare ene siden, ev. uten instrument og skiltlys kan du selvfølgelig la bilen stå mye lengre. Er batteriet 5 år gammelt slår det andre veien. Endret 15. august 2006 av Leo_ Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) bilene som lyser på en side (som jeg nevnte over) så er det bare ett park lys og ett baklys som lyser, ingenting annet. usle 15w burde holde noen timer ed:leif Endret 15. august 2006 av PIIIpower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå