veluci Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Detter her er et must.. noen som vet hva den der sangen som er i den første løvenes konge filmen, der timon oog pumba i slutten blir jaget av hyenene, og de synger på sangen "skal vi spise`n? jupp jupp" ett eller anna.. husker ikke helt hvordan den var.. men hadde vore kjmpe kult om noen hadde komt med sangen takk for svar Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Detter her er et must.. noen som vet hva den der sangen som er i den første løvenes konge filmen, der timon oog pumba i slutten blir jaget av hyenene, og de synger på sangen "skal vi spise`n? jupp jupp" ett eller anna.. husker ikke helt hvordan den var.. men hadde vore kjmpe kult om noen hadde komt med sangen takk for svar 6669613[/snapback] spørr på Lurer på hva sangen heter tråden! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 har gjort det, men er noe eg må ha, og føler dette vekker mest oppsikt:D håper det går greit Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) har gjort det, men er noe eg må ha, og føler dette vekker mest oppsikt:D håper det går greit 6669628[/snapback] bah.. Endret 13. august 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 "prima villsvin" tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 har gjort det, men er noe eg må ha, og føler dette vekker mest oppsikt:D håper det går greit 6669628[/snapback] Du er en skikkelig stor idiot. Bra jobba.. 6669848[/snapback] er faen meg enig -.- Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 må bare få ta og beklage meg veldig da:( ville ikke gjøre noe domt, men ville bare ha sangen.. men min feil.. skal ikke skje igjen Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jaja, du fikk da navnet på sangen din Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Luau! Er du veldig lysten på litt feit og saftig mat? Ta en jafs av Pumbaa når vi setter’n fram på fat Kom og si adjø Nå skal vi snart dø Alt du trenger er å stå i kø Skal vi steike’n? Japp japp japp Med litt bacon Japp japp japp Prima villsvin Japp japp Da får du et villsvin og Boi! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 men får ke lastet den ned da.. men vet nå om den da Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Lua! Er du veldig lysten på litt feit og saftig mat? Ta en jafs av Pumbaa når vi setter’n fram på fat Kom og si adjø Nå skal svinet dø Alt du trenger er å stå i kø Skal vi steike’n? Japp japp japp Med litt bacon Japp japp japp Prima villsvin Japp japp Da får du et villsvin og Boi! 6669922[/snapback] Fixed! Heter forresten Timon Hula tror jeg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 kjønner egentlig ikke hvorfor du vill ha den sangen syns den suger jeg Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 trenger en ringetone med futt i:D Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Den går under "Aloha" flere steder, og da med Løvenes konge eller Lion king som artist :] Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 der fann eg den vett kjempegreier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå