w00pla Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Nei, nå ble jeg skuffa.... Ikke nevnt engang :sad: Neida, problemet med denne avstemningen slik jeg ser det er vel at folk stemmer på folk som har skrevet mange poster, og derfor er velkjent. Mens slike (seriøse) folk som meg blir glemt fordi at vi bare har ISDN. Gidder ikke å stemme på noen, for jeg sitter ikke å leser nicka til folk (enest hvis de skriver noe helt bort i natta), men en ting er sikkert: det er altfor mye useriøse folk her på forumet) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Tresprit: Nåja, kan ikke påstå at jeg har skrevet så veldig mange poster her inne iforhold til andre ? =) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vi er i søppel og dermed er det lov og være Useriøs og ha Ironi.. Jeg synes flere av de du nevner er useriøse ,men alle har en Subjektiv mening.. OG som alle vet: Det er kjedelig og være seriøs og derfor er det så mange her i Søppel. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:10, skrev Tresprit:Nei, nå ble jeg skuffa.... Ikke nevnt engang :sad:Neida, problemet med denne avstemningen slik jeg ser det er vel at folk stemmer på folk som har skrevet mange poster, og derfor er velkjent. Mens slike (seriøse) folk som meg blir glemt fordi at vi bare har ISDN.Gidder ikke å stemme på noen, for jeg sitter ikke å leser nicka til folk (enest hvis de skriver noe helt bort i natta), men en ting er sikkert: det er altfor mye useriøse folk her på forumet) Det er noe rett i dette. Brukere f.eks. som ikke har vært her så lenge, vet kanskje ikke at brukeren de muligens stemmer på ikke har kommet med konstruktive poster, de bare ser etter antall meldinger. Det er selvfølgelig et problem. Sier ikke at borre, B|Real osv. er useriøse brukere, sier heller ikke at de ikke fortjener stemmene. Et annet problem er at brukere dømmer andre brukere etter antall meldinger. Synes selv at "antall meldinger" er en god funksjon, men den kan misbrukes. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Seriøs bør da defineres som saklig, opplysende, objektiv og konstruktiv? Antall meldinger har forsvinnende lite med seriøsitet å gjøre, og forhåpentligvis er vel ikke dette som har vært utslagsgivende? Da blir det jo ikke seriøst i det hele tatt! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:46, skrev Skrue:Seriøs bør da defineres som saklig, opplysende, objektiv og konstruktiv?Antall meldinger har forsvinnende lite med seriøsitet å gjøre, og forhåpentligvis er vel ikke dette som har vært utslagsgivende? Da blir det jo ikke seriøst i det hele tatt! Synes at antall meldinger har vært den største faktoren når folk har stemt. Men igjen sier jeg, synes alle som kom på lista har fortjent det :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:46, skrev Skrue:Seriøs bør da defineres som saklig, opplysende, objektiv og konstruktiv?Antall meldinger har forsvinnende lite med seriøsitet å gjøre, og forhåpentligvis er vel ikke dette som har vært utslagsgivende? Da blir det jo ikke seriøst i det hele tatt! Synes at antall meldinger har vært den største faktoren når folk har stemt. Men igjen sier jeg, synes alle som kom på lista har fortjent det :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hverken antall meldinger eller kunnskapsnivå har noe med hvor seriøs du er, men det er ganske vanskelig å bedømme en person med 150 meldinger. En med 1500 derimot har du over lengre tid kunne observere og derfor er det lettere å gi stemmen til denne personen. vel, det er nå min mening :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:58, skrev Anders Leipsland:Hverken antall meldinger eller kunnskapsnivå har noe med hvor seriøs du er, men det er ganske vanskelig å bedømme en person med 150 meldinger. En med 1500 derimot har du over lengre tid kunne observere og derfor er det lettere å gi stemmen til denne personen.vel, det er nå min mening :smile: Og meninger kan jo være delte, heldigvis. Jeg synes i allefall at en seriøs bruker ganske fort markerer seg som slik, den / de trenger som regel ikke 150 meldinger for å "avsløre" seg som sådan? Mine opplevelser går i allefall ut på det, likefullt som de mer useriøse og plaprende utgavene gjerne enda fortere markerer seg, i negativ retning. Heldigvis finnes sistnevte kategori i mindretall, men nettopp derfor blir det også vanskeligere å plukke de mest seriøse! Et luksusproblem, muligens? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hondaen: "Tresprit: Nåja, kan ikke påstå at jeg har skrevet så veldig mange poster her inne iforhold til andre ?" Du har jo mange poster, ikke sant? litt i underkant av 1000 (litt var vel en underdrivelse), men hvis jeg ikke husker helt feil så ligger vel ikke du an til 1. plass, eller? Problemet er at man vet jo aldri om en person virkelig er seriøs eller ikke, det kan jo være en fasade..... Tenk dere om før dere stemmer. Hvis dere liker en person, så ikke stem på den personen på det grunnlaget at dere sympatiserer med ham, eller at han har skrevet mange poster. Mange poster vil jo si at mange kan være i søppel/off topic kategorien. Skal ikke hevde at jeg har gjort ting for å bli lagt merke til her på forumet akkurat. Har man ISDN så har man ISDN (men takket være firstmile vil sikkert situasjonen snart være en annen) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 22:26, skrev Tresprit:Problemet er at man vet jo aldri om en person virkelig er seriøs eller ikke, det kan jo være en fasade..... Jeg tror nok at de fleste ganske fort vil kunne skille ut disse, i alle fall på bakgrunn av de kriteriene jeg for min del har nevnt tidligere. Om man ellers i hverdagen er "useriøs" spiller vel mindre rolle, hovedsaken er vel at man her på forumet opptrer som saklig, høflig og fornuftig? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Gjett hvem som har voldsomt lyst til å lage en ny bruker og lage en "mitt første inttrykk etter en dag på forumet" med et vist naturprodukt på førsteplass.. (Men da hadde vel min lille sjangse for seriøsitet gått rett ned ) Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Mortal. Iallefall på Religionsforumet. Han er KONGEN i religionsdiskusjoner Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Nå har ikkejeg vært her så innmari lenge men. 1.Snekker'n 2.ufo 3.setter meg selv der jeg :wink: Har ikke så lang levetid på forumet her enda Lenke til kommentar
The zero Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Syntes Kjetil Lura er seriøs og jeg da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 1. Mange 2. Flere 3. De fleste Lenke til kommentar
The zero Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er faktisk enig med den listen jeg... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei! Eg synest Anders Leipsland er den mest seriöse brukeren eg har lagt merke til.Elles synest eg Xell er ein god nummer to.Eg er også enig med ein del av kommentarane til spörsmålet om kva ein seriös bruker er uten at eg vil liste opp alle punkta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 mest seriøse brukeren, vel, snekker`n rangerer forsåvidt høyest på listen min, god peiling på det meste. er ikke noe poeng å rangere noe 2 og 3 plass, men synes det blir for dumt å nevne moderatorer i denne sammenhengen, det blir på en måte deres jobb å være seriøs Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg syns Thomas :-) er ganske seriøs, kansje han ikke er den med best grammatik, men han tør å bruke det lille han kan. Og så kommenterer han aldri noe som ikke har noe med temaet å gjøre. (edit: ta vekk smileys... ble litt feil med de på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå