Zink Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Syns dette er en 'pinlig' tråd, som appellerer til lavere deler av forfengeligheten: 1. Den som er seriøs vet det, alle vet det 2. Vi ønsker alle han/hun fortsetter med dèt 3. Kandidatene til størst 'S' er utsatt for tabloid rangering Hyggeligste er når folk tar seg bryet med å poste en takk e.l. Det blir både personlig og meningsfullt. ...eh, dèt var min mening [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-10-24 05:44 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: MrA| skrev (2002-10-23 23:39): Quote: Den 2002-10-23 23:34, skrev CFD: Fin liste det MRA| ,men jeg fortjener ikke og være der og 70% av folka der er feil plasert. (Alle untatt 1) :razz: Lauran? Du kan tippe selv. Tenkter du litt så finner du det nok ut.. :wink: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 [*]En mann [*]MrA| [*]Jimmy Pop Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 1. Byggeren 2. Skrue 3. Hondaen Disse karene er saklige og har enormt mye peiling på hva de "snakker" (skriver) om :wink: Rekkefølgen bare ble slik Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-10-24 18:26 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 17:43, skrev en mann:[*]En mann [*]MrA| [*]Jimmy Pop angående siggen din: "Internet makes you stupid" Tydelig at du har vært alt for mye på internett... Angående mest seriøse bruker? moderatorene er jo _litt_ seriøse, spesielt yummy, har ennå ikke sett et "idiot" inlegg fra han. Mr. Leipsland er jo seriøs også da, vi må ikke glemme borre. vannskelig å si hvem som er _mest_ seriøst. meg er det nok dessverre ikke. _________________ Forumets Beste Venn Surferens Beste Venn [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-10-25 08:58 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 1-byggeren 2-hondaen 3-borre? Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 05:41, skrev Zink:Hyggeligste er når folk tar seg bryet med å poste en takk e.l. Det blir både personlig og meningsfullt. Amen! Ikke nødvendigvis en takk, men en tilbakemelding på hva som løste problemstillingen er uvurderlig. :smile: Dette er nyttig både for de som hjelper og andre som trenger hjelp med lignende problemer. Mønster eksempel kan sees i denne tråden. Kunne bare alle gjort sånn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Noen som orker å ta en oppsummering over hvordan stillingen ligger? :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 STILLINGEN TIL NÅ ER SOM FØLGER: Code: borre..................18Hondaen................16Byggern................12Anders Leipsland........9Snekker'n...............8Skrue...................7Simen1..................6LeD.....................4MrA|....................2Sosohal.................2SirHartge...............2Jimmy Pop...............1B|Real..................1 Alle førsteplasser fikk tre poeng, andreplasser fikk 2 poeng og tredjeplassen fikk 1 poeng. Stemming på seg selv ble ikke telt med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 YESS! Jeg har en stemme Men hvorfor sier så mange at borre er serriøs? :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Fordi han er verdensmester i google, sikkert... Søkemotorer er hans spesialitet! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Andres Leipsland Tenkte faktisk over dette før jeg skrev. Byttet faktisk til gramatikk, men skrev det feil først gang, og hadde norskkunnskaper opp så.... _________________ Mvh, LasseAndreK --------------------------------> If you got the moves, you play by the rules. If you don't know the rules, you don't got the moves. ---------------------------------> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-10-25 12:39 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 borre leder???? :???: Det er jo ikke mulig. Det er som å gi førsteplassen til kjetil lura Tror avstemninga gikk litt ut av grep. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg fikk en stemme jeg og.. Og dette blir aldri noe seriøst da.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Du har vel litt rett i det :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Tror ikke folk har lest hva borre skrive Off topic jeg får vel dra meg tilbake å skrive litt mer på ok.no, kanskje jeg blir oppfattet som en mer seriøs bruker da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-10-27 02:21):jeg får vel dra meg tilbake å skrive litt mer på ok.no, kanskje jeg blir oppfattet som en mer seriøs bruker da.. Too late Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hmm, hvem er den mest seriøse på forumet. Ikke meg iallefall. :wink: Først og fremst vil jeg nevne mlwirak - grunnleggeren av denne geniale siden. Han skriver mye i fotodelen av forumet og skriver bare seriøse ting...tror jeg da L337-Zonic (er det slik det skrives?), iallefall han barbara-mannen. Han har naturligvis bare seriøse og meningfylte innlegg. Hondaen er også en meget seriøs person med mange finfine innlegg om sveising og metaller+++ :wink: borre var seriøs helt til han tok av for alvor i Søppelforumet. Men han har jo endel fine innlegg nå også da. yummy er også en seriøs kar med mye fornuftig å si. Og så har han en stygg hjemmeside. :razz: Sikkert flere av moderatorene som kilogram m. fl. som er seriøse, men jeg ser sjelden innlegg fra dem. Kanskje fordi jeg oppholder meg for mye i Søppelforumet. Lura, CFD, sosohal, B|Real med flere er vel ikke de mest seriøse posterne. Blir SO slettet, ligger vel disse gutta nede på 141 meldinger(ikke Lura da...)... :razz: Jaja, det var det jeg hadde å si. Gidder ikke stemme over de meste seriøse, for på nåværende tidspunkt er jeg ikke i stand til det(og nei, jeg er ikke i påvirket tilstand). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 02:47, skrev C. Alshus:borre var seriøs helt til han tok av for alvor i Søppelforumet. Men han har jo endel fine innlegg nå også da. At man skriver i off topic/søppel gjør deg da ikke til useriøs? Det viser jo bare at man bruker rett kategori. Om man derimot skriver søppel i on-topic delen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå