Gå til innhold

Stem på forumets mest seriøse bruker!

Laka

Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke ramse opp hvem jeg synes er mest seriøs, men jeg er enig i stort sett de fleste oppramsingene her.

En ting er å være seriøs, en annen ting er å vite masse. Noen her vet utrolig masse, skriver en del seriøse svar og tuller litt innimellom. Det må være lov.

Ellers så husker jeg best de som var seriøse på Delphiforumet når hardware.no var der. Grunnen til det var at det var der jeg begynte. Der jeg lærte det grunnleggende, og der det gikk flest lys opp for meg. De seriøse virket jo som guder innen hardware når jeg fikk svar på mine til tider utrolig dumme spørsmål.

Takk til Carlion som fikk meg til å overklokke p2-333`en min!! hehe

Husker også at Martin L. Virak var mye mer aktiv på forumet i de tider. Han starta i mars98 var det ikke det? Jeg oppdaget hardware.no i august når jeg begynte på høyskole og ble bitt av oc-basillen. (de småkrypa biter hardt!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-23 15:09, skrev Jimmy Pop:

Må få legge til
LeD
. Han har sinnsykt mange bra poenger, og er sikkert den beste på dette forumet til å diskutere.

:oops: Føler ikke at den var helt fortjent. Jeg har ihvertfall lært mye, både av faktakunnskaper og diskusjonsteknikk. Men det er ikke alt jeg ser tilbake på og er like fornøyd med.

Quote:

Han har greie på veldig mye forskjellig,

Bortsett fra hardware og overklokking. :smile:

Hva menes egentlig med en seriøs bruker? De færreste brukerne er da direkte useriøse. Alle har selvsagt ulikt kunnskapsnivå og norskkunnskaper; er det kriterier her? Dessuten er det jo gjerne de mest aktive som blir lagt merke til, på godt og vondt.

Vi skal vel heller ikke se bort i fra at mange seriøse brukere aldri har postet en melding, men rett og slett bare er lesere. :smile:

Moderatorene er selvsagt seriøse. Kan de nomineres?

Jeg klarte dessverre ikke å komme fram til tre kandidater. Jeg synes alle brukere av hw.no bør dele tittelen. (Vel, kanskje bortsett fra noen...)

LeD

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 19:11, skrev LeD:

Quote:

Den 2002-10-23 15:09, skrev Jimmy Pop:

Må få legge til
LeD
. Han har sinnsykt mange bra poenger, og er sikkert den beste på dette forumet til å diskutere.

:oops: Føler ikke at den var helt fortjent. Jeg har ihvertfall lært mye, både av faktakunnskaper og diskusjonsteknikk. Men det er ikke alt jeg ser tilbake på og er like fornøyd med.

Quote:

Han har greie på veldig mye forskjellig,

Bortsett fra hardware og overklokking. :smile:

Hva menes egentlig med en seriøs bruker? De færreste brukerne er da direkte useriøse. Alle har selvsagt ulikt kunnskapsnivå og norskkunnskaper; er det kriterier her? Dessuten er det jo gjerne de mest aktive som blir lagt merke til, på godt og vondt.

Vi skal vel heller ikke se bort i fra at mange seriøse brukere aldri har postet en melding, men rett og slett bare er lesere. :smile:

Moderatorene er selvsagt seriøse. Kan de nomineres?

Jeg klarte dessverre ikke å komme fram til tre kandidater. Jeg synes alle brukere av hw.no bør dele tittelen. (Vel, kanskje bortsett fra noen...)

LeD

Alle brukerne er vel å ta i litt. :smile: Alle kan nomineres, til og med moderatorene. Pgressum f.eks. er et eksempel på en seriøs bruker/admin. Poster sjelden i off-topic, søppel o.l

Definisjonen av en seriøs bruker er etter min mening en bruker som ikke bruker mye tid i off-topic avdelingen. Viser kunnskapen sin på en seriøs måte. Norskkunnskaper og ordformulering er selvfølgelig tegn på en seriøs bruker.

Lenke til kommentar

Enig med LasseAndreK og LeD når de sier at det sikkert er svært mange seriøse som leser i forumet, men som sjelden poster.

Men, som sagt, det er viktig med bredde også. Hvis de seriøse ikke har noen 1337 fjortiser å rakke ned på en gang innimellom så kjeder de seg ihjel!

Og det skader ikke med en tur innom humor-delen av forumet en gang imellom. Det er jo faktisk noe morsomt der også!

(jeg har ikke tatt standpunkt til om jeg synes jeg selv er seriøs eller ikke :smile: )

DrErling

Lenke til kommentar

Quote:

LasseAndreK skrev (2002-10-23 19:18):

Definisjonen av en seriøs bruker er etter min mening en bruker som ikke bruker mye tid i off-topic avdelingen. Viser kunnskapen sin på en seriøs måte. Norskkunnskaper og ordformulering er selvfølgelig tegn på en seriøs bruker.

Tja, om norskkunnskapar skal vere eit kriterium, då eksluderer du jo alle dei med lese- og skrivevanskar? Greit, ein kan lett sjå at ein brukar er seriøs om han skriv korrekt norsk, men du kan ikkje sjå det motsette; at ein brukar er useriøs om han ikkje skriv korrekt norsk. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Tja, om norskkunnskapar skal vere eit kriterium, då eksluderer du jo alle dei med lese- og skrivevanskar? Greit, ein kan lett sjå at ein brukar er seriøs om han skriv korrekt norsk, men du kan ikkje sjå det motsette; at ein brukar er useriøs om han ikkje skriv korrekt norsk.

[kødd]

Vel, du skriver jo ikke riktig norsk, men vi tar DEG seriøst :lol:

[/kødd]

Du har selvfølgelig rett. Kan være skikkelig flink (og behjelpelig) på flere områder, men om en skriftlig ikke kan få frem kunnskapen så er det veldig dumt for alle parter.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 22:43, skrev kilogram:

Tja, om norskkunnskapar skal vere eit kriterium, då eksluderer du jo alle dei med lese- og skrivevanskar?

nja innlegg som:

"hjeeeelp, jeg spilte CS og så ble skjermen heilt svart å nå funker ikke en dritt!!!! hva skal jeg gjør :cool: men skal vedde på at komplott har solgt meg noe skvip :sad:"

ville aldri en med skrivevansker skrevet. Nå er mitt eksempel overdrevet, men poenget er at det går (til en viss grad) ann å skille hvilke feil som kommer grunnet dysleksi og hva som ikke gjør det.

Det har med mer enn gramatikk, det har med holdninger å gjøre. "norskkunskaper" er kanskje et dårlig ordvalg, men at LasseAndreK har et poeng i at norskkunskaper sier en del om personen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-22 22:06, skrev LasseAndreK:

Her har dere sjansen! Stem på forumets bruker som kommer med de mest seriøse innleggene.

Du rangerer dine tre kandidater - 1, 2, 3.

Vinneren kåres når den kandidaten har fått 10 1. plasser.

Stem i vei
:grin:

Si meg, var du den som alltid var først oppe på kateteret med eple til frøken ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...