Joachimv Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Av en "privat grunn" har jeg blitt en smule irritert på min tvillingsøster og vil derfor irritere henne litt med å evt. føkke med PC'en hennes (uten å bruke selve maskinen som en consol). Som feks pinge henne til de grader slik at TCP protocollen slik at hun ikke kan surfe, msn osv om det var mulig. Hadde hvert ufattelig morsomt. Kom med froslag til hva jeg kan gjøre for å irritere henne med PC/Internett-bruken! Takker for svar. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Av en "privat grunn" har jeg blitt en smule irritert på min tvillingsøster og vil derfor irritere henne litt med å evt. føkke med PC'en hennes (uten å bruke selve maskinen som en consol). Som feks pinge henne til de grader slik at TCP protocollen slik at hun ikke kan surfe, msn osv om det var mulig. Hadde hvert ufattelig morsomt. Kom med froslag til hva jeg kan gjøre for å irritere henne med PC/Internett-bruken! Takker for svar. 6669105[/snapback] Sorry Mac, du har kommet til feil plass. Vi driver ikke med slike ting her i huset Tråden stenges.. mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg