tv-freak Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvorfor er denne så billig (1495 NOK)? Geforce 4 ti4200 128mb ram V-in og V-out Er dette noe muffens? http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=G...ermkort+%2F+AGP Lenke til kommentar
scrooge Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Mine erfaringer med kortet er positive.Det sies i tester at det bråker en god del.Iallefall ikke noe jeg plages med, så det kommer vel an på om man er sensitiv for støy.kjøpte kortet på databutikken for et par mnd siden for ca 1800 bolser, så det skulle ikke være så mye i veien med prisen. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Noen andre som har erfaringer? Hvordan er den å overklokke, greier den nesten gf ti4600? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei! Jeg har det kortet. Det egner seg ikke spesielt til overklokking. Jeg klarer 300/535 med mitt. Jeg har modda litt på det. P3 kjøler og diverse.. Hehe. Orginalt bør du klare 285/520. Det er jo et stykke fra Ti4600 hastighet da men.. Du har jo Video-inn som plusset her. Hardware.no har en test av dette her Fikk jeg til BBCode mon tro?? (første gang) Aopen har også gitt ut dette kortet med raskere minne om ikke jeg tar helt feil.. Tror HW.no har tatt opp det også en gang. -Jan Ivar- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå