ahpadt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Etter at maskinen min har stått på en stund så kommer det opp en "Generic Host Error" som gjør at svchost.exe stoppes. Dette fører bl.a til at jeg ikke lenger har lyd og må starte maskinen på nytt. svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Har prøvd å kjøre scan med adaware, spybot s&d og full antivirussjekk (nod32) på c:\ Bilder: Utrolig irriterende feilmelding, og klarer ikke finne noe særlig mer ut av det. Endret 14. august 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 *bumpbumpbumpbumpbump* Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bump Hehe også fått sånn der feilmelding plutselig. Anne ikke ka som skjer, i mitt tilfele mister jeg lyden og internett og må restarte så er alt i orden igjen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Bump Hehe også fått sånn der feilmelding plutselig. Anne ikke ka som skjer, i mitt tilfele mister jeg lyden og internett og må restarte så er alt i orden igjen. 6674127[/snapback] Dette må vi undersøke. Har begynt å misstenke at det er virus. EDIT: http://securityresponse.symantec.com/avcen...igs/s21701.html Kjør 'Custom' Windows Update og markér alle oppdateringene. Jeg prøver det nå og skal se om det hjelper. Bump Hehe også fått sånn der feilmelding plutselig. Anne ikke ka som skjer, i mitt tilfele mister jeg lyden og internett og må restarte så er alt i orden igjen. 6674127[/snapback] Hehe, ja. svchost kontrollerer mange .dll-filer for bla lyd/nettverk, så det er nok ikke så rart. Jeg har også lagt merke til at jeg bl.a ikke kan finne noen disker som jeg har mappet opp via nettverket etter at jeg har fått feilmeldingen. Sykt irriterende. Endret 14. august 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har søkt på netapi32.dll på google.com på Norske sider og første treff var http://www.microsoft.com/norge/technet/sec...6/MS06-040.mspx så jeg har nå installert denne updaten, vet ikke om dette har noe med netapi32.dll å gjøre men håper det =) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har søkt på netapi32.dll på google.com på Norske sider og første treff var http://www.microsoft.com/norge/technet/sec...6/MS06-040.mspx så jeg har nå installert denne updaten, vet ikke om dette har noe med netapi32.dll å gjøre men håper det =) 6674758[/snapback] Jeg har installert alle oppdateringene Windows Update fant, og maskinen har ikke fått feilmeldingen enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå