Mira6 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Uff. Jeg er av den type person som er fryktelig samvittighetsfull, derfor sliter jeg skikkelig nå... Hos kundeservice hos min mobiloperatør (netcom) her om dagen, ble jeg hellig overbevist om at jeg burde kjøpe en SE k610i. Har hatt lyst på en w810i pg.a. musikkfunksjonene, men man kan jo oppgradere k610i med minnekort. Den er liten og ser spennende ut, og det ble til slutt at jeg bestilte denne. Telefonen er nå sendt, og jeg regner med at jeg har den i morgen. Nå har det seg slik at jeg i dag begynte å tvile på om jeg vil ha denne telefonen allikevel (pg.a dårlig billedkvalitet finner jeg å lese), og heller sende tilbake k610i og be om en w810i. I min iver begynte jeg å "knatte" på netcoms sider, og skulle bare prøve og se hva som skjedde dersom jeg forsøkte å oppgradere abonnementet mitt... "Bestilte" w810i og fikk beskjed at "du har allerede lagt inn en bestilling, vennligst kontakt... " osv. Alt i sin skjønneste orden tydeligvis, men av en el. annen grunn forsøkte jeg én gang til; da fikk jeg bestilt gitt!! Har fått ordrebekreftelse pr. sms og greier, så dersom "feilgrepet" blir gjennomført sitter jeg her med 2 telefoner om noen dager. Hva gjør jeg nå? Jeg er av den sorten som skjelver i buksene bare ved tanken av å stjele så mye som en 50-øring. Nå føler jeg meg som DEN synderen. Blir jeg bøtelagt i bøtter og spann, eller går det greit dersom jeg ringer om et par dager og sier "eh; har kløna og fått 2 telefoner her visst..."?? Dette skulle jo ikke fungert i utgangspunktet. Skal jeg nå, for første gang i mitt liv, være så uærlig å beholde begge? Noen som har opplevd tilsvarende? Eller - for å ikke gå rundt grøten; blir jeg tatt?? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg ville ventet og sett hva som skjer. Er du heldig får du to telefoner til prisen av én. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Man lever bare en gang. Krone/Mynt er løsningen på alle verdens problemer og spørsmål. Bare prøv! Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Jeg ville ventet og sett hva som skjer. Er du heldig får du to telefoner til prisen av én. 6669143[/snapback] Jeg vet. Men... Nå har det seg slik at en god porsjon uflaks alltid har fulgt meg... Hva om jeg finner ut om 2 måneder at; "ja, jeg beholder begge" bare for å få regning i posten på 3-4000 kroner. Jeg har liksom aldri hatt så flaks at jeg har fått noe gratis Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Du må gjøre det du føler deg trygg på. Det er det viktigste. Lykke til med valget. Og husk; Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå