morten_ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 i settings vinduet har vi noe som heter "aktiver upnp port mapping" haver dette?. på min logg i utorrent står det : unable to map upnp port. noen som vet om noen løsning for dette? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Utorrent kan forwarde porter for deg automatisk hvis du har NATende ruter. Dersom du har åpnet manuelt eller ikke trenger portforwarding har det ikke noe å si. Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 skal jeg slå av denne funksjonen "aktiver upnp port mapping"?. Jeg har manuelt åpnet en port i NAT selv, og denne er oppført i utorrent. blir det noe raskere om jeg har på "aktiver upnp port mapping"?. Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 UPnP gjør bare at programmet åpner portene den trenger i routeren automatisk. Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 får den gjort noe i routeren min når jeg har nat da? kan jeg bare slå av denne funksjonen uten at det går ut over hastighet? Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Du vil ikke få noe bedre hastighet med UPnP nei. Siden du allerede har åpnet porten i routeren kan du like gjerne skru av den innstillingen i uTorrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå