Gå til innhold

Conan - de nye tegnerne/historiene

Anbefalte innlegg

Noen som liker Conan her?

Jeg er blitt helt forelska i de nye historiene (Tyvenes By, Elefanttårnet osv)..

* Tegningene er fullstendig geniale!

* Conan smiler faktisk en gang i blandt, i motsetning til de fleste andre seriene

* Det er en main storyline, som fortsetter i blad etter blad.

* Veldig bra fargelegging. Very lifelike!

* Conan er ikke så jævlig stor og uproporsjonert! Ikke SÅ über..

* Ikke så mye massiv slakting, der Conan denger 100 stk aleine.

Flere synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Conan er vel den tegneserien jeg elsker av hele mitt hjerte, såpass mye at jeg har nesten komplett samling ut av det som har kommet ut her til lands(mangler noen nummer fra 1985). Dæng, jeg kjøpte faktisk også et Conansverd med 2 dolker som er skrudd fast i veggen :D

Når det gjelder tegningene i de nye bladene så syns jeg at de er litt "grøtete" i mangel på et bedre ord. Likte serier mye bedre før da den var svart-hvit, men serien duger absolutt nå også.

Tyvenes by og elefanttårnet er ikke nye historier i Conan, de er bare kommet med nye tegninger. Elefanttårnet finner du i nr.1 1984 hvis jeg ikke husker helt feil, har det bladet liggende nede i kjelleren, men gidder ikke åpne for og sjekke :)

Kan være at jeg husker feil, men jeg mener at den første historien i hver utgave i Conan er nytt mens de som kommer etter er oppkok av gamle historier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...