Gå til innhold

Snodig mikrofon problem + hovedkort problem

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg en ny Mic, en av Trust sine. Problemet er at når den er koblet til i Creative X-Fi lydkortet mitt, så tar den opp alt jeg gjør! Skrur jeg opp lyden i høgtalerne og tar mikrofonen nærme dei, så begynner det å pipe. Gjør vondt i ørene. jeg kan høre meg selv og når jeg snakker i den fra Windows. Flytter litt på den så hører jeg det og godt, har jeg høg lyd på så gjør det vondt i ørene.

Har prøvd å koble den til hovedkortet, men da er det ingen lyd :( USB'ene virker jo da, prøvde å koble til høgtalerne og i hovedkortet, ingen lyd.

Tok mikrofonen i bærbaren, da virket den perfekt! Ingen tegn til piping eller at jeg kunne høre meg selv.

Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er muta. Problemet er at når eg skrur mikrofonen på, så tar den opp alt eg gjør. Kan høre meg selv når eg skriver, trykker på musa og snakker. På bærbaren begynner den ikke å tar opp før eg "aktiverer" det! F.eks. holder inne den knappen eg skal holde inne for å snakke.

Den begynner heller ikke å pipe når eg tar den inntil høgtalerne mens den er koblet til på bærbaren. Bare når den er tilkoblet til stasjonæren så piper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...