Matmoms Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Hallo. Skal kjøpe meg en AC adapter til min dell Inspiron 5100 ettersom den gamle holder på og gå i stykker(i ledningen). Jeg har funnet den adapteren jeg skal ha på www.lapzone.com Jeg lurer derfor på om dette er en trygg og seriøs side og handle fra(etter min mening virker den temmelig seriøs men man kan jo aldri vite), noen som har noe peiling eller noen erfaringer? Endret 13. august 2006 av Matmoms Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Om det er ledningen som er ødelagt er det en smal sak å fikse da! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Eg tror eg ville kontaktet dell eller kjøpt det i en norsk butikk. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren. Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning? Endret 13. august 2006 av Matmoms Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren. Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning? 6668890[/snapback] Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren. Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning? 6668890[/snapback] Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd 6668919[/snapback] lodde går ann ja, men da kommer det ikke til og tåle noe særlig Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren. Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning? 6668890[/snapback] Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd 6668919[/snapback] lodde går ann ja, men da kommer det ikke til og tåle noe særlig 6668926[/snapback] Det kommer ann på hvor bra man lodder/beskytter det svake punktet det. Men, prøv å bytt hele ledningen først da.. Om det går.. Husk strekkavlaster om det er et svakt punkt ! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren. Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning? 6668890[/snapback] Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd 6668919[/snapback] lodde går ann ja, men da kommer det ikke til og tåle noe særlig 6668926[/snapback] Det kommer ann på hvor bra man lodder/beskytter det svake punktet det. Men, prøv å bytt hele ledningen først da.. Om det går.. Husk strekkavlaster om det er et svakt punkt ! 6668935[/snapback] Tror ikke dette er bare bare heller. Pluggen som sitter på ledningen som skal inn i pcen er en spesiell plugg som bare er på dell laptoper. så om jeg bytter ledningen har jeg ikke noe plugg på den nye ledningen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå