356speedster Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har merket meg at at det finnes en spesiell firkantet strømkontakt fra PSU til HK i nye P4 systemer. Betyr dette at jeg må skifte ut alle mine psu'er med nye når jeg skal oppgradere til P4????? Hvis dette stemmer begynner jeg å revurdere AMD istedet for P4, ehh... hva er "minimum" PSU for et enkelt XP2000+ system (kun HK, 1 HDD, 1 CD-ROM, 1 AGP) Holder det med 230w Psu'ene fra P3 boksene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Nei du må ikke ha den,epox feks har den ikke på sitt hk for p4 Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Så hvis HK'et har kontakt for den, så må jeg skifte psu? ..eller kan man kjøre uten denne kontakten tilkoblet? (det hørtes ikke logisk ut, men jeg spør likevel :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 hvis hk har sånn plugg og du har psu uten den pluggen så vil ikke kortet boote uten den i og ja da må du kjøpe ny psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå