Foramannen av styret Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei Lurte på hvilke fag det er lett å jukse i på vgs, noen som kan hjelpe meg med det? På forhånd takk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tror nok ikke det lønner seg å jukse i noen fag i stor grad VgS er nok ikke som Ungsdomskole! Og du får det ialfalf ikke letter hvis du går inn med den innstillingen! Første året kan du være litt slakk med ting. Det er på en måte godtatt. Men, prøv å hold deg med god samvittighet Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Enkelt svar: Ikke juks! Det hjelper deg kanskje det året karaktermessig (eller ikke hvis du blir tatt), men du ender fort opp med å bruke mer ressurser på å jukse enn å faktisk lære deg stoffet. Alt du lærer neste år er også basert på dette året så der blir du også nødt til å jukse. Blir på en måte en ond sirkel. Nei, skaff deg noen gode venner i klassen du begynner i, lær stoffet og få gode karakterer . Skal ikke så mye til! Skift holdning! Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, høyr på dei to herrane som allereie har posta her. Juks fører aldri noko godt med seg. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kommer vel en del an på lærerne. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Vil nu si at Mekanisk-fag hva veldig lett å jukse i Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Enkelt svar: Ikke juks! Det hjelper deg kanskje det året karaktermessig (eller ikke hvis du blir tatt), men du ender fort opp med å bruke mer ressurser på å jukse enn å faktisk lære deg stoffet. Alt du lærer neste år er også basert på dette året så der blir du også nødt til å jukse. Blir på en måte en ond sirkel. Nei, skaff deg noen gode venner i klassen du begynner i, lær stoffet og få gode karakterer . Skal ikke så mye til! Skift holdning! 6668891[/snapback] hold kjeft! juks lønner seg lizzm Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 My god. juks lønner seg ikke i det hele tatt. kanskje greit når du går på skole. men når du skal ut i arbeidslivet kommer du ingen vei. da kan du prøve å jukse så mye du bare vil... It wont work... Og hva er denne hold kjeft holdninga., du blir ikke mye populær hvis du ikke skjerper deg. Du spurte og folk svarte... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Alt utenom gym er lett å jukse i. Bortsett fra på prøven. Eller jo, lett der også. Alt kommer an på læreren. Er læreren streng, er det vanskelig å jukse. Er læreren fjern, er det lett. I naturfag hadde jeg en lærer som var veldig distré og ALLE i klassen min jukset. Enkelt og greit plasserte vi bare et A4-ark med masse info på pulten vår og skrev rett av. Ikke nok med det, men det var også noen som hadde boken oppe. Man kan stille spørsmål ved læreren i denne situasjonen, men personlig stiller jeg spørsmål ved han i klassen min som presterte å få treer. En annen lærer hadde vi i tre fag. Alle tre fag var fag der teori ikke lå så mye vekt på karakteren fordi fagene i det hele er praksisfag (Gikk GK Elektro, altså yrkesfaglig), så prøvene var for det meste gjennomkjøring av tema vi hadde vært igjennom. Han læreren gadd ikke være i klasserommet engang. Men som sagt, teori telte ikke så mye, og det var faktisk ikke så mange som jukset i de tre fagene som i naturfag. Ellers var det veldig mye lov med mp3-spiller på skolen min, og spesielt på prøver. Så det var noen som spilte alt inn der og brukte det på prøven. Dette funket i alle fag, og da spesielt i gym. Jeg skal ikke si at jeg IKKE jukset dette skoleåret. Faktisk ble det en god del når jeg tenker etter, men jeg er heller ikke en typisk "jukser". Når vi får mulighetene servert på sølvfat sier man ikke nei takk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hvis du blir tatt for juks én gang så er det vel automatisk stryk i faget og nedsatt oppførsel. Jeg synes risikoen er for stor til at det blir lønnsomt å jukse. Endret 14. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Pøh! Juks til dokekrskjemmes det er fint å jukse Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Juks lønner seg ikke nei... såklart kan du kanskje få en grei karakter hvis du er heldig, men hva med eksamen, muntlig eksamen? Og hva med hvis du blir tatt? Er det ikke noe nyttig du trenger senere? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 LooooL! Som jeg ler av tråd starter nå... Lager en tråd, spør folk spm.. og folk sier at han burde ikke jukse noe som er sant.. så sier han hold kjeft.. kanskje gi f*** i og lage tråd da og høre på oss når du ikke vil en gang?? En i klassen min når jeg gikk på mek prøvde og jukse i alt.. når han kom til tverrfaglig eksamen(mek eksamen) stod han helt fast.. Så det lønner seg ikke.. Bare deg selv som taper på det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Trådstarteren "stakk av" til en velfortjent ferie i dag, blir vekke en stund nå så det så. Stenger tråden med det samme også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg