Gå til innhold

Støyer stock kjølern til AMD 4600+ ?

Lakus

Anbefalte innlegg

Ja topic sier vel sitt, men noen som vet dette, fordi at jeg har bestilt AMD x2 4600+ og lurer på om jeg skal bestille en mere stillegående vifte.

Så lurer på om noen vet om den er stille, siden mitt kabinett har ett stort hull i siden så hører jeg mye rart derfra:P (jada skal fikse det snart)

EDIT: Og om noen i samme slengen hadde visst om en 120mm vifte til og suge ut luft bak i kabinettet hadde det vært knall :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs hva du mener med stille, men en zalman vifte vil nok være mye stillere i alle tilfeller og med bedre kjøling.

Dette er en stille vifte som flytter mye luft - Kan anbefales. Det er viktig at du har like mye innsyg foran som ut bak for å sikre luftgjennomstrømningen i kabinettet og at det ikke blir en støvsuger.

Lenke til kommentar
Det spørs hva du mener med stille, men en zalman vifte vil nok være mye stillere i alle tilfeller og med bedre kjøling.

Dette er en stille vifte som flytter mye luft - Kan anbefales. Det er viktig at du har like mye innsyg foran som ut bak for å sikre luftgjennomstrømningen i kabinettet og at det ikke blir en støvsuger.

6670078[/snapback]

Ok takk for svar, har sett på Zalman vifte ja siden de har godt rykte her.

Og så plasserer jeg en vifte nede til høyre på maskinen (nærmste foran jeg kan) og en oppe bak... det burde vel holde? Burde jeg velde 120mm? Ser det er mange som liker dem her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...