j8rn Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg har et abonnement som er bundet til Tele2 fram til jul. Dersom jeg kjøper en ny telefon med binding til Tele2 nå, kan jeg bruke det gamle simkortet i den nye telefonen? Vh Jørn Andersen Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Jeg har et abonnement som er bundet til Tele2 fram til jul. Dersom jeg kjøper en ny telefon med binding til Tele2 nå, kan jeg bruke det gamle simkortet i den nye telefonen? Vh Jørn Andersen 6668280[/snapback] jah! Lenke til kommentar
j8rn Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Flott! Regnes dette som brudd på bindingstid? Det kan det ikke gjøre. Å bestille en subsidiert telefon og kun betale månedsavgiften altså. Jørn Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Flott! Regnes dette som brudd på bindingstid? Det kan det ikke gjøre. Å bestille en subsidiert telefon og kun betale månedsavgiften altså. Jørn 6673727[/snapback] Trur ikke du kan binde deg på nytt mens du har noen måneder igjen av bindingstiden isaffal ikke hos netcom, usikker på tele2. Du kan jo ringe inn og spørre / eller avbryt det abbonement du har nå, må sikkert ikke betale mer en 4-500 siden du har kort tid igjen Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Flott! Regnes dette som brudd på bindingstid? Det kan det ikke gjøre. Å bestille en subsidiert telefon og kun betale månedsavgiften altså. Jørn 6673727[/snapback] Nei det regnes ikke som brudd på bindingstiden. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 det er jo noe som heter videreføring av abbonement, sånn at man bare binder seg videre for 12 måneder. Pleier å fungere fint, men usikker på om det blir resterende måneder av bindingstiden+12 nye måneder, eller "bare" 12 måneder. (man kan vel ha 2 abbonement med bindingstid så lenge man betaler månedsavgiften og minste prisen pr. måned.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå