RC1 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvorfor er det ingen Norske butikker som selger de veskene som ligger på hjemmesiden til Crumpler? De veskene som de Norske butikkene selger kunne jeg ikke finne på hjemmesiden, har de forskjellige vesker for Australia og Europa? Rart.. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) De har Crumpler på Fotovideo hvertfall. Mange av de de har på nettsidene sine... Endret 14. august 2006 av Krister03 Lenke til kommentar
sullemikkel Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Crumpler hos Mamoz.no også! Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja, er mange som har de... ddmr.no tror jeg er de billigste her. Har sjekka litt rundt for jeg skal ha meg en Brian´s Hottub sjøl. Noen som har erfaringer med denne sekken..? Virker veldig god. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 De har Crumpler på Fotovideo hvertfall. Mange av de de har på nettsidene sine... 6675373[/snapback] Ok, jeg kunne ikke finne noen av de foto-veskene Fotovideo eller ucarry.no har på www.crumpler.com.au Så derfor trodde jeg kanskje at de enten heter noe annet i Europa eller at det er andre modeller. Hadde litt lyst på "6 million dollar home" men den fåes ikke i Norske butikker, men ucarry.no har en som heter "loal chap" some er nesten lik. Men dette er ikke noe stort problem for meg, jeg bare begynnte å lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå