Gå til innhold

Få min søsters data til å fungere

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har fått i oppgave å fikse min søsters data. Hun har ikke peiling på sikkerhet, så den har gått nå snart to år uten å bli defragmentert, gjennomsøkt for virus, spyware osv. Og hun bruker IE. Alt går nå ekstremt sakte, og jeg skal prøve å fikse pcen uten å formatere.

Jeg har installert NOD32 og søker nå igjennom etter virus. Etter det skal jeg søke et spyware og ta et hijack søk (som jeg poster her). Noen andre tips til å få opp farten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter nærmere ettertanke så blir det en formatering. Jeg fant driverene på hp sin hjemmeside, så det skal ikke være det største problemet. Men hvordan blir det da med det tråløse nettverket? Må hun innstallere kortet på nytt? Og hun har selvsagt ikke med seg cden med driverene til kortet, så kan jeg da laste det ned fra nettet? Og er det bare å innstallere driveren, eller er det noe mer som skal gjøres? Kortet er vist av WLAN 802.11g.

Takker for hjelp.

Ikke for å opptre masete, men dette haster siden jeg flytter på tirsdag, og i tillegg til en del pakking, må jeg få fikset dette. Det hadde hjulpet meg mye om noen av dere hadde svart relativt fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...