egulbrandsen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei. Har nettop kjøpt meg et Belkin 802.11g trådløst kort til min stasjonære pc. Pen står i samme rom som den trådløse routeren. Jeg kobler til og får utmerket signalstyrke og 54mbit i hastighet. Dette holder seg en stund, men så plutselig kobler den seg fra, og når jeg går på å søke på trådløse nett, så finner den ingen. Noen som har vært borti dette?? Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jepp, vi har en Bærbar pc fra dell og sliter med det samme. Endret 24. august 2006 av KanDu Lenke til kommentar
tientanic Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Hvis jeg var deg/dere, hadde jeg oppdatert firmware til ruteren og ny driver til nettverkskort. TTN Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Min løsning på problemet var og skifte kanalen ruteren brukte. Det har sikkert hvert noen i nabolaget som har brukt samme Kanal som da laget forstyrrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå