Hawk_72 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hallo. Noen som har vært borte i samme problem?? Starter pc'n og logger meg på nett, det går helt fint.Men når jeg kobler meg av nettet og bare lar pc'n stå en stund, for så å koble meg på nett senere så får den ikke kontakt med nettet. Da må jeg restarte pc'n. Etter restarten så får jeg kobla meg rett på nett igjen.???. Jeg kjører ADSL fra Telenor. Håper det ble en forstårlig forklaring. Svar mottas med takk. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Var innom noe av det samme. Men du trenger ikke å restarte PC'en. Skriv ipconfig /renew så går det greit å komme inn igjen. Du kjører ikke tifeldigvis Zonealarm? Det var noen justeringer der også! Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Takk for svaret Hans A. Men jeg er ikke helt sikker på hva du mente, hvor skal jeg skrive det du sier?? Nei jeg kjører ikke Zonealarm. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 I w2k starter du programmet ledetekst. Og skriver ipconfig /renew (start-programmer-tilbehør-ledetekst) I w98 het det winipcfg. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Takker igjen. Skal titte på det. Er et irriterendes problem. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Husker ikke helt hva løsningen var. Men hvis dette fortsetter, prøv å skru av strømsparer og skjermsparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå