Gå til innhold

Fotballsko: Vil disse fungere på kunstgress?

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går etter å surfa litt innom dette forumet for å finne ut hvilke fotballsko jeg skulle kjøpe, endte jeg opp med Adidas Predator Pulse som satt veldig godt på foten min. I tillegg hadde jeg adidas absolute tidligere, og var veldig fornøyd med denne.

Så takk for hjelpen alle som har bidratt i denne tråden :) Går ut i fra at kjøpet jeg gjorde var bra ?

adidas-predator-pulse-fg.gif

Lenke til kommentar
I går etter å surfa litt innom dette forumet for å finne ut hvilke fotballsko jeg skulle kjøpe, endte jeg opp med Adidas Predator Pulse som satt veldig godt på foten min. I tillegg hadde jeg adidas absolute tidligere, og var veldig fornøyd med denne.

Så takk for hjelpen alle som har bidratt i denne tråden  :) Går ut i fra at kjøpet jeg gjorde var bra ?

7997645[/snapback]

er ikke det en gammel modell?? jeg har skoene selv:) og du kjøpte ikke feil sko:)

Lenke til kommentar

Så takk for hjelpen alle som har bidratt i denne tråden  :) Går ut i fra at kjøpet jeg gjorde var bra ?

7997645[/snapback]

er ikke det en gammel modell?? jeg har skoene selv:) og du kjøpte ikke feil sko:)

7997753[/snapback]

Kan kanskje virke som om jeg har kjøpt en gammel modell ja. At det er absolute som er den nye. Men den stod til 1999 kr i butikken!

Lenke til kommentar
Ja, det er den gamle versjonen, men den er fortsatt en av de beste skoene som er laget. :)

Forøvrig er vel 2k litt mye å betale, da ville jeg heller gått for absolute.

7998297[/snapback]

Betalte 1399, så det var greit nok.

Så da er det vel ikke så vannvittig bomkjøp :)

Lenke til kommentar
Ja, det er den gamle versjonen, men den er fortsatt en av de beste skoene som er laget. :)

7998297[/snapback]

7998383[/snapback]

hvor kjøpte du de hen?

Lenke til kommentar

7998297[/snapback]

7998383[/snapback]

hvor kjøpte du de hen?

7998487[/snapback]

Kjøpte de på Comet Sport i Ålesund. Kan virke som om det er en veldig utdatert modell, men en del som skryter av den gamle modellen.

Den er med kenguruskinn og sitter vanvittig godt på foten!

Skal komme med tilbakemelding etter kamp på Lørdag :)

Lenke til kommentar

7998297[/snapback]

7998383[/snapback]

hvor kjøpte du de hen?

7998487[/snapback]

Kjøpte de på Comet Sport i Ålesund. Kan virke som om det er en veldig utdatert modell, men en del som skryter av den gamle modellen.

Den er med kenguruskinn og sitter vanvittig godt på foten!

Skal komme med tilbakemelding etter kamp på Lørdag :)

7998514[/snapback]

ok så du kjøpte den gamle som på bilde? har hørt mye positift om den. jeg har den nest nyeste modellen "de som gerrard bruker"

Lenke til kommentar

ok så du kjøpte den gamle som på bilde? har hørt mye positift om den. jeg har den nest nyeste modellen "de som gerrard bruker"

7998541[/snapback]

Jeg kjøpte den på bilde ja. Den Gerrard modellen er vel den Absolute som alle snakker om eller? Han hadde vel kanskje den jeg kjøpte før Absolute?

Lenke til kommentar

7998541[/snapback]

Jeg kjøpte den på bilde ja. Den Gerrard modellen er vel den Absolute som alle snakker om eller? Han hadde vel kanskje den jeg kjøpte før Absolute?

7998753[/snapback]

her er bilde av skoene jeg bruker

http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=1415&id=23896

er absolute ja

Lenke til kommentar
748817.FW02.JPG

Omtrent sånn. (Fargene er derimot som den første modellen (FG) jeg la inn bilde av over).

6669103[/snapback]

Ville ikke anbefalt å bruke disse på kunstgress, du ødelegger deg fullstendig. Kunstgress er skadelig nok fra før så det er ikke nødvendig å øke risikoen for skade enda mer. Kjenner mange som har ødelagt seg på det der, pluss at skoene ikke pleier å holde særlig lenge med slike knotter, knottene sklir ut til siden på en måte.

bruk heller noe knotter à la dette så ødelegger du ikke føttene:

JrF10In.jpg

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar
Ville ikke anbefalt å bruke disse på kunstgress, du ødelegger deg fullstendig. Kunstgress er skadelig nok fra før så det er ikke nødvendig å øke risikoen for skade enda mer. Kjenner mange som har ødelagt seg på det der, pluss at skoene ikke pleier å holde særlig lenge med slike knotter, knottene sklir ut til siden på en måte.

8022011[/snapback]

I beg to differ. Har brukt storknotter siden jeg starta med storbane, og jeg har enda ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...