Gå til innhold

Fotballsko: Vil disse fungere på kunstgress?

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såppas! Har bare 3-4-5 par jeg.. Spiller du mye?

6701267[/snapback]

Vel.. Siste års gutter nå, med 5 treninger i uka pluss kamp. Pluss at jeg tar sats på junior til neste år. Så spiller en del ja.

6701297[/snapback]

Åja.. Er bare siste års smågutt jeg.. 3 treninger pluss kamp..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Spiller den del, men her på Island trener vi og spiller mest på kunstgress, som jeg liker fordi min styrker er nettopp å slå passninger på halvvolley og lignende, så der liker jeg at ballen spretter riktig. Men jeg bruker vanlige fotballsko (Asics tiger, slik halvparten av de beste spillerene i Italia bruker inkl. Grosso og Cambiasso, har ikke bilde nå) og jeg har ikke hatt noen problemer med dem

Lenke til kommentar
Syns dere om disse?

7667759[/snapback]

Synes ikke de er noe spesielt gode. Ligner på Vapor i formen, og de passer ikke til min fot, så er ikke spesielt glad i de. Hadde også problemer med at knottene datt av når jeg trente, men dette skal visst ha blitt ordnet og skulle ikke lenger være noe problem.

Men det er en god sko, for de som passer til den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg kjenner flere som har hatt problemer med disse knottene på kunstgress, en kamerat av meg ble skadet p.g.a at knottene setter seg fast i kunstgresset av og til.

6667935[/snapback]

Har hørt at det også skal være mange som har hatt problemer med knottene på vanlig grass også.

Lenke til kommentar

Har akkurat investert i Adidas Mundial Cup (riktig navn?) i grus-versjon. Jeg skal bruke disse inne i en hall med moderne kunstgress. Har tidligere brukt noen sko med litt høyere knotter, men det var ikke særlig behagelig. Har store forventninger til de nye skoene, håper de sitter som de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...