anders! Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Hei! En kamerat av meg skal kjøpe seg ny PC. Han har spart opp 15.000 kroner og alt skal brukes på PC. Kan dere sette opp et oppsett? Han trenger alt, inkludert skjerm og headsett. Det skal være en 20"+ skjerm. PCen skal benyttes til spill og andre tunge programmer. Takker for alle som tar seg tid til å svare . Mvh Andy! Edit: Vet at det er mange som spør lignende spørsmål skjønner at det kan bli litt irriterende i lengden !! Endret 13. august 2006 av AndersdD Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Har satt opp en her.. tror jeg har fått med alt, bortsett fra kabinett, noe som er smak og behag, bare velg et med ATX-formfaktor så er du i mål Handlevogn Har akkurat fått meg den NEC-skjermen selv, og kan anbefale den til andre. Ikke noe tegn til etterslep i de spillene jeg har prøvd den i. Test her Endret 13. august 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
anders! Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Har satt opp en her.. tror jeg har fått med alt, bortsett fra kabinett, noe som er smak og behag, bare velg et med ATX-formfaktor så er du i mål Handlevogn Har akkurat fått meg den NEC-skjermen selv, og kan anbefale den til andre. Ikke noe tegn til etterslep i de spillene jeg har prøvd den i. Test her 6667989[/snapback] Takk for forslag. Tingen er at alt skal bestilles fra samme butikk og 17.000 kr blir da litt dyrt. Alle komponentene skal være fra samme butikk og holde seg under 15.000 kr. Hadde vært greit hvis butikken kunne bygge PCen for personen! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har satt opp en her.. tror jeg har fått med alt, bortsett fra kabinett, noe som er smak og behag, bare velg et med ATX-formfaktor så er du i mål Handlevogn Har akkurat fått meg den NEC-skjermen selv, og kan anbefale den til andre. Ikke noe tegn til etterslep i de spillene jeg har prøvd den i. Test her 6667989[/snapback] Takk for forslag. Tingen er at alt skal bestilles fra samme butikk og 17.000 kr blir da litt dyrt. Alle komponentene skal være fra samme butikk og holde seg under 15.000 kr. Hadde vært greit hvis butikken kunne bygge PCen for personen! 6668080[/snapback] fjern lydkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå