Littlebirdie Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva er den enkleste måten å legge V8 film over på PC uten å kjøpe PC-kort for legge inn analog film? Kan man legge filmen over fra V8 kameraet til et vanlig digitalvideokamera, og så inn på PC? I så fall, hvilken type kabel må man bruke mellom kameraene? Har ikke tilgang på digitalkamera som tar V8 kasetter, slik jeg har sett andre har fått råd om.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Om videokameraet ditt har analog inngang kan du nok spele over frå V8-kameraet til DV-kameraet. Kva kablar du må bruke er eg ikkje sikker på, kompositt/RCA kanskje. Elles so har det no vore mange andre trådar om emnet. Lenke til kommentar
Littlebirdie Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Takk, det var det jeg trodde. Er ny på forumet, prøvde å lese litt rundt og fant samme linken som du viser til.. Skal teste ut om det funker så fort jeg får tilgang på kameraet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå