ToMpy Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Click me! Hei allesammen! Jeg trenger hjelp: Noen som har kommentarer til denne pcen, får du like mye for pengene som jeg tror du får? Eller er det en dårlig deal? Hilsen en som vil kjøpe ny pc Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kommer ann på hva du skal bruke den til da jeg mener du kan få litt mer ut av pcen hvis du bygger selv men da hadde jeg spandert på bedre cpu ram og gpu er helt greit Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Den duger ikke til tunge spill... Les hva som står under "kraftig skjermkort" passer perfekt for dine mest avanserte spill. Endret 13. august 2006 av Falcon_ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg synes den maskinen så heilt grei ut, men altfor svakt skjermkort. Venn av meg som jobber på Coop Prix viste meg maskin specsa før den kom ut for salg. Jeg tenkte at det var en grei maskin, men da må det være mulighet for å kjøpe mere ram, og nytt skjermkort. Ellers ser den jo grei ut, men jeg tror ikke coop maskin er noe å satse på uansett, siden det ikke står noe om hk, eller hvilke ram brikker osv Lenke til kommentar
ToMpy Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Er det mulig å bytte ut skjermkortet som følger med mot mitt tidligere tror dere? Har nemlig et Radeon x800gto 256mb AGP kort liggende er det bedre/kompatibelt? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det mulig å bytte ut skjermkortet som følger med mot mitt tidligere tror dere? Har nemlig et Radeon x800gto 256mb AGP kort liggende er det bedre/kompatibelt? 6668007[/snapback] Det er nok bare pci-express på den maskina der Lenke til kommentar
ToMpy Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 takker! Tenkte meg det, men det skjermkortet er kanskje bedre enn det jeg har fra før av uansett Lenke til kommentar
Jom-Jom Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det noen som vet hvilket hovedkort som sitter i pc'en fra Coop? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 TopMy: jeg tror egentlig det skjermkortet du har fra før av er kraftigere. Ellers kan du jo sjekke ut tilbudene på 6000 kroners pcene på www.komplett.no og www.netshop.no. Begge to tilbyr konfig av pcen på nettsidene, slik at du f.eks kan velge vekk skjermen og legge til et skjermkort i stedet. Lenke til kommentar
ToMpy Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Kommer ann på hva du skal bruke den til da jeg mener du kan få litt mer ut av pcen hvis du bygger selv men da hadde jeg spandert på bedre cpu ram og gpu er helt greit 6667739[/snapback] Hva er det som er gale med cpuen da? Er ikke den kraftig? Kjenner ikke så godt til "dual core prossesor". Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 http://www.coop.no/ncms.aspx?id=3789FD01-3...12790&tmid=1341 noen som vet prisene på disse bærbare pcene til coop?? står specs men ingen pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå