FaWkeS^ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Får farge nå, men får ikke spilt av filmer i enten BsPlayer eller Windows Media Player. På pc skjermen er det farger, og alt er fint, men på tv'n er det ikke noe bilde i avspillings vinduet. Hvordan fikser eg det? ---- FaWkeS^ Endret 13. august 2006 av FaWkeS^ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 instilingen på tv-en kansje ? Lenke til kommentar
FaWkeS^ Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Eg fikk det til, men har et nytt problem. Prøver og spille av en video enten i Windows Media Player, eller i BsPlayer. Men det kommer ikke bilde inni spillevinduet. Hvordan fikser eg det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Eg fikk det til, men har et nytt problem. Prøver og spille av en video enten i Windows Media Player, eller i BsPlayer. Men det kommer ikke bilde inni spillevinduet.Hvordan fikser eg det? 6667870[/snapback] Kan vere et format som mediaplayer ikke støtter da, så prøv VLC mediaplayer... Du finner det på www.download.com Lenke til kommentar
FaWkeS^ Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Prøvde VLC, men det virker ikke. Får fremdeles ikke bilde i avspillingsvinduet. Formatet er det ikke noe galt med, for det er alltid bilde på pc skjermen, men det kommer seg ikke over på tv. Er tilgogmed lyd på tv'n. Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Prøvde VLC, men det virker ikke. Får fremdeles ikke bilde i avspillingsvinduet. Formatet er det ikke noe galt med, for det er alltid bilde på pc skjermen, men det kommer seg ikke over på tv. Er tilgogmed lyd på tv'n. 6667909[/snapback] Det vil ikke være mulig å få filmen både på TV og på PC samtidig, du må velge hvor du vil se filmen...... Dette gjør du i oppsettet til skjermkortet (Display Properties - Advanced), du må velge TV som Primary Display. Lykke til! Lenke til kommentar
FaWkeS^ Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Prøvde VLC, men det virker ikke. Får fremdeles ikke bilde i avspillingsvinduet. Formatet er det ikke noe galt med, for det er alltid bilde på pc skjermen, men det kommer seg ikke over på tv. Er tilgogmed lyd på tv'n. 6667909[/snapback] Det vil ikke være mulig å få filmen både på TV og på PC samtidig, du må velge hvor du vil se filmen...... Dette gjør du i oppsettet til skjermkortet (Display Properties - Advanced), du må velge TV som Primary Display. Lykke til! 6668156[/snapback] Kan ikke velge hvilken display som er main. Bruker den ATI Catalyst Control Center. Hvordan velger eg der hvilken som er primary display? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå