Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Da kjøper man den japanske sone 2 utgaven så har man den i farger og den gjør se veldig mye bedre ut i farger for å si det pent. Kan kjøpes fra YesAsia.com.Kill Bill, vol. 1 do'h akuratt over 200kr. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Da kjøper man den japanske sone 2 utgaven så har man den i farger og den gjør se veldig mye bedre ut i farger for å si det pent. Kan kjøpes fra YesAsia.com.Kill Bill, vol. 1 do'h akuratt over 200kr. 6793563[/snapback] Det er mer i Kill Bill vol 2 også på den japanske utgaven, et minutt lengre eller noe sånn... Edit: Kill Bill vol 1: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): R2 Japan - (Universal Pictures) - No Cuts - Includes the fight in the house of leaves scene in colour with added fight scenes and a longer animated sequence. (111:39 – NTSC). Added/changed footage in the Japanese version: (0:00.43) - The Japanese cut replaces the Old Klingon Proverb "Revenge is a dish best served cold" at the beginning of the film with a dedication to filmmaker Kinji Fukasaku . (0:10.00 ) - The opening scene between The Bride and Vernita Green has two alternate angles shown when The Bride asks for a towel instead as the R-rated having the overhead shot. (0:37.24) 4.5 Sec Anime sequence - In the anime sequence, one of Boss Matsumoto's men has his face smashed into a wall twice, rather then just once. A close up shot on the man faling down on the floor (0:41.10) 8 Sec Anime sequence - In the anime sequence, when O-Ren Ishii kills Matsumoto and tells him to look at her face, she asks him to look at more facial features (nose, chin. etc.) to be recognized. (0:41.47) 1.5 Sec Anime sequence - There is a close up shot of O-Ren moving the knife up his stomach and then finally pulling it out. (0:41.55) 2 Sec Anime sequence - A close up shot on the dying Matsumuto (0:42.01) 6 Sec Anime sequence - A distant shot of O-Ren sitting ontop Matsumoto. Blood squirts out of Matsumotos belly. (0:60.54) 0.7 Sec - In the bar scene ,Gogo Yubari is stabbing a man in the stomach and you see blood and guts squirt out of the belly. (1:14.53) 1 Sec - The scene when the bride choppes of the arm on Sophie last a bit longer while she lying on the floor screaming (1:15.31) 0.5 Sec - The close up scene of Sophie lies on the floor screaming is longer. (1:17.21) 3 Sec - A close up of the first female Crazy 88 (Julie Manase) gargling blood after being pinned to a wooden pillar by a sword. (1:23.25) 2.5 Sec - A shot of The Bride stabbing two Crazy 88s at once using her own sword as well as another Crazy 88's sword. (1:23.33) 3 Sec - A ten foot high super back flip that The Bride executes before landing back down to pop out one of the Crazy 88's eyes. (This is just before the eye-popping scene) Between time index (1:23.37-1:27.37 ) 3mins 32 sec - All scenes during this time are in full colour in this Japanese version while the R-rated version is Black and White. (1:23.41) 2.5 Sec - The Bride pops the eyeball into the mouth of a Crazy 88 (which she yanked in the previous shot) ,and the partially armless Sofie Fatale giving a disgusted reaction. (1:24.01) 2 Sec - A sword blow. The blood injects out of the neck area (Shot from behind) (1:24.20) 10 sec - The first appearance of the "Kid Crazy 88" (the one who gets spanked with the sword). In this shot, we now find out why he's missing a mask later on. As he's about to attack The Bride, she swipes his mask off. We see he's just a kid, and he gives the universal "don't hurt me" sign. The Bride has a look of shock on her face in realizing he's just a kid, so she grabs him, throws him across, knocking 3-4 Crazy 88 into a blood filled mini pool. This shot of the 3-4 falling, while cut from the US version of Vol 1, also showed up in the end credits of the US cut of Vol 2. Overall, this "mini scene" helps establish The Bride's look of surprise even more when she sees the young Crazy 88 the last time... and his follow up "don't hurt me" look even funnier. (1:24.36 ) 1.5 Sec - A shot of a Crazy 88 getting slashed across the chest and spraying blood all over a wall. (1:24.54) 3.5 Sec - When The Bride jumps onto the shoulders of one of the Crazy 88, after she slashes another one across the face, the Crazy 88 she's standing on tries to attack her from below. She parries the attack and cuts his hands off. The shot then cuts to the forward somersault. (1:27.37 ) - Since the fight is already in colour, the close up "eye shot" of The Bride blinking is cut. Instead, the first part of the close up before she blinks is shown, however, at the point when she normally blinks, there is a replacement medium shot of her standing slightly fatigued and holding her sword out. (1:41.17) 10 Sec - Finally, after the "House of Blue Leaves" fight, is the most infamous of the missing scenes and that is Sofie Fatale's extended "trunk interrogation" scene. After The Bride warns Sofie about cutting off something, instead of cutting back to Sofie in the hospital, The Bride is shown grabbing Sofie's arm and screams "GIVE ME YOUR OTHER ARM!" Sofie starts to panic, but then The Bride chops off her other arm, causing blood to splash onto the screen and Kill Bill vol 2: R2 Japan - (Universal Pictures) - No cuts. This is an extended version. There is only one difference between the Asian and Western versions of the film, and this is an extra scene 45 sec at the Mexican brothel, which begins at 81:43 min - NTSC Endret 3. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg liker mine tre Tarantino-filmer. Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown: Alle kjøpt på HMV i London med noen års mellomrom, alle dobbeldisk og alle nydelige. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe Tarantino-collection fordi hans filmer er det laget så heftige utgaver av fra før. Jeg har også ventet med å anskaffe meg Kill Bill i påvente av at filmen blir klippet til èn film og servert i en heftig, europeisk utgave. 6675271[/snapback] med resturant senen i farger! 6675399[/snapback] Jepp, enig. Men jeg er redd den aldri kommer på europeiske markeder. 6675450[/snapback] Vil det komme en Kill Bill film som er Vol 1 + Vol 2? Og finnes restaurant-scenen i farger? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Vil det komme en Kill Bill film som er Vol 1 + Vol 2? Og finnes restaurant-scenen i farger? 6824285[/snapback] 1+2 kanskje kanskje ikke. Og ja, hvis du går en side tilbake så vil du finne linken til den Japanske sone 2 utgaven hvor scenen er i farger... Edit: Siste innlegg på side 2... Endret 8. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Vil det komme en Kill Bill film som er Vol 1 + Vol 2? 6824285[/snapback] Ja, dette har vært kjent lenge. Kilde Endret 8. september 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Syns den her e ganske sweet eg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) I 2001: A space oddesy får man med ETT frame fra orginal filmen. Egentlig er den ikke min da Den er faren mins Her er en eksempel på en frame. Jeg har ikke noe blide av akkurat den jeg har. De kan være hva som helt fra filmen. Hvis man er uheldig kan man få ett helt hvitt bilde f.eks. Endret 8. september 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Et helt hvitt bilde vil du ikke få... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ok, men man kan få noe helt føkka. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du vil heller ikke få noe som er føkka som du kaller det, du vil få en frame fra filme som har blitt valgt ut og og masseprodusert, det er ikke sånn at de tar filmen og klipper en og en frame og deler de ut... Noe sånn som dette: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du vil heller ikke få noe som er føkka som du kaller det, du vil få en frame fra filme som har blitt valgt ut og og masseprodusert, det er ikke sånn at de tar filmen og klipper en og en frame og deler de ut... 6843436[/snapback] Faktisk er det vanligst (ved begrenset opplag-utgaver) å ta et kinoprint som har levd ut spilletida si i kino-sirkulasjon, og klippe det opp, enten i enkeltbilder, eller i striper på flere bilder. Og det hender det er bilder som er umulig å se hva er, eller er intetsigende kjedelige (det varierer om det foretas noen redigering av hvilke partier av printet som skal brukes). På alle mine LE'er med filmklipp har jeg til gode å ha truffet/chattet med noen som har hatt samme klipp (kan ikke huske at det engang har vært folk med klipp fra samme scene). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har vel bare den og et par andre hvis jeg ikke husker helt feil. Mener også at jeg og brodern har samme utgave av en film, hvor begge er like. Husker jo selvfølgelig ikke hvilken just nu, selvfølgelig. Men når du sier det så stemmer det sikker når det kommer til mer limited utgaver... Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Oooo Yeah! 6825651[/snapback] Jaaaaa, og for en en skarve hundrings gjorde den livet mitt bedre. Og ikke for lenge siden møtte jeg min nye venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå